Σε ρυθμούς «κανονικότητας» επιστρέφει η διέλευση στην Αττική Οδό, τον πλέον επιτυχημένο ελληνικό αυτοκινητόδρομο, καθώς στο α’ εξάμηνο της τρέχουσας χρονιάς, κατάφερε να ισοφαρίσει τα μεγέθη του αντίστοιχου διαστήματος του «ανέφελου» 2019, τουλάχιστον σε επίπεδο τζίρου.
Ειδικότερα, ο τζίρος του α’ εξαμήνου του 2022 ανήλθε στα 94,2 εκατ. ευρώ (έναντι 94,6 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου διαστήματος του 2019). Τα προ φόρων κέρδη ήταν σχεδόν 35,7 εκατ. ευρώ, υψηλότερα από τα 26,11 εκατ. ευρώ και 28,63 εκατ. ευρώ των αντίστοιχων εξαμήνων των χρόνων της πανδημίας (2020-2021), αλλά χαμηλότερα από αυτά του 6μήνου 2019 (49,15 εκατ. ευρώ).
Αντίστοιχα, τα κέρδη μετά φόρων στο α’ εξάμηνο του 2022 διαμορφώθηκαν στα 27,5 εκατ. ευρώ έναντι 23,01 εκατ. ευρώ στο 6μηνο 2021, 19,48 εκατ. ευρώ στο α’ εξάμηνο του 2020 και 35,1 εκατ. ευρώ στο α’ εξάμηνο 2019. Η επίπτωση στην κερδοφορία της Αττικής Οδού «μετράει» τις επιπτώσεις από τα πρόστιμα που της επιβλήθηκαν λόγω της κακοκαιρίας «Ελπίδα» (πέριξ των 8 εκατ. ευρώ, αν και «μαχητά» όπως ήδη έχει δηλώσει η εταιρεία).
Μέσα στο 2021, σύμφωνα με τα δημοσιευμένα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, τα έσοδα από την εκμετάλλευση του αυτοκινητοδρόμου έφτασαν τα 176,77 εκατ. ευρώ έναντι 151,5 εκατ. ευρώ το 2020. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 71 εκατ. ευρώ από 63,29 εκατ. ευρώ το 2020, ενώ τα μετά από φόρους σε 56,3 εκατ ευρώ έναντι 48,75 εκατ. ευρώ.
Τα ίδια κεφάλαια ανέρχονται στο ποσό των 177,4 εκατ ευρώ ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα στα 104,9 εκατ ευρώ.
Διαβάστε ακόμη:
Έτοιμο το πακέτο παροχών που θα ανακοινωθεί από τον Κυριάκο Μητσοτάκη στη ΔΕΘ
Σκρέκας – Ρεύμα: Απορροφάται το 94% της αύξησης στα νοικοκυριά με επιδότηση 1,9 δις ευρώ