Εγκρίθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Group κατά την συνεδρίασή του της 7 ης Νοεμβρίου 2024 το Σχέδιο Σύμβασης Διάσπασης με την μορφή της απόσχισης του κλάδου θαλάσσιας μεταφοράς επιβατών, ΙΧ οχημάτων και φορτηγών της και της απορρόφησής του από την κατά 100% θυγατρική Blue Star Ferries.
Η Attica Group όπως σημειωνεται στη σχετική ανακοίνωση θα λάβει 15.931.689 νέες κοινές (ονομαστικές) μετοχές ονομαστικής αξίας €2,93 εκάστη εκδόσεως της Blue Star Ferries για τα περιουσιακά στοιχεία του Κλάδου που εισφέρει στην Blue Star Ferries.
Συνεπεία της έκδοσης νέων μετοχών που θα διατεθούν στην Attica, το μετοχικό κεφάλαιο της Blue Star Ferries θα αυξηθεί κατά το ποσό των €46.679.848,77 και θα ανέλθει στο ποσό των €252.988.813,65 διαιρούμενο σε 86.344.305 κοινές ονομαστικές μετοχές ονομαστικής αξίας εκάστης €2,93. Η Attica θα παραμείνει μετά την ολοκλήρωση του μετασχηματισμού μέτοχος κατά 100% της Blue Star Ferries.
Μετά την ολοκλήρωση του μετασχηματισμού η Attica θα διατηρήσει τις λοιπές δραστηριότητες και περιουσιακά στοιχεία, ήτοι:
α) τις άμεσες και έμμεσες συμμετοχές σε ημεδαπά ή/και σε αλλοδαπά νομικά πρόσωπα, και λοιπές οντότητες και επιχειρήσεις που έχουν συσταθεί ή θα συσταθούν, οποιασδήποτε μορφής και σκοπού,
β) την εκμετάλλευση των ακινήτων κυριότητας της ιδίας ή εταιριών του ομίλου του οποίου αποτελεί την μητρική εταιρία και τρίτων,
γ) την παροχή διοικητικών υπηρεσιών προς εταιρίες του ομίλου του οποίου αποτελεί την μητρική εταιρία και τρίτους,
δ) την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με τον προγραμματισμό, την ανάπτυξη, την έρευνα, την εξυγίανση, την αξιολόγηση, την επιχειρηματική στρατηγική, την εξαγορά, την πώληση, τις συγχωνεύσεις και τις αναδιαρθρώσεις επιχειρήσεων προς εταιρίες του ομίλου του οποίου αποτελεί την μητρική εταιρία και τρίτους,
ε) την εταιρική επικοινωνία του συνόλου των εταιριών του ομίλου του οποίου αποτελεί την μητρική εταιρία και
στ) ως εταιρία, της οποίας οι μετοχές είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο Αθηνών, τις υπηρεσίες εταιρικών ανακοινώσεων, εξυπηρέτησης μετόχων περιλαμβανομένης της ενημέρωσης και τήρησης των μετοχολογίων καθώς επίσης και τις νομοθετικά, κανονιστικά και θεσμικά προβλεπόμενες υπηρεσίες εσωτερικού ελέγχου, κανονιστικής συμμόρφωσης και διαχείρισης κινδύνων για το σύνολο των εταιριών του ομίλου του οποίου αποτελεί την μητρική εταιρία.
Η Blue Star FerriesS, η οποία είναι αμιγώς ναυτιλιακή εταιρία, θα έχει στην πλοιοκτησία της 17 πλοία.
Περαιτέρω, η Attica ανακοίνωσε ότι σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία το Σχέδιο Σύμβασης Διάσπασης, η Έκθεση του Διοικητικού Συμβουλίου προς τη Γενική Συνέλευση των μετόχων καθώς και οι Εκθέσεις του ανεξάρτητου εμπειρογνώμονα σύμφωνα με τα
άρθρα 62 και 10 του Ν. 4601/2019 και το άρθρο 17 του Ν. 4548/2018 καταχωρήθηκαν στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο και δημοσιεύθηκαν στον διαδικτυακό του τόπο την 8η Νοεμβρίου 2024.
Τέλος, η Attica ανακοινώνει ότι σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία από σήμερα, 8 Νοεμβρίου 2024 τα κατωτέρω έγγραφα είναι στην διάθεση των μετόχων της στην ιστοσελίδα της ATTICA, στην ενότητα «ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ» (https://atticagroup.com) καθώς και στα γραφεία της έδρας της:
α) Σχέδιο Σύμβασης Διάσπασης,
β) Ετήσιες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις και Ετήσιες Εκθέσεις Διαχείρισης των
Διοικητικών Συμβουλίων της ATTICA και της BLUE STAR FERRIES των τριών
τελευταίων χρήσεων (2021, 2022, 2023),
γ) Εξαμηνιαία Οικονομική Έκθεση της ATTICA για την περίοδο 1.1.2024 – 30.6.2024,
δ) Λογιστική Κατάσταση Κλάδου της ATTICA της 30.6.2024 και Λογιστική Κατάσταση
Μετασχηματισμού της BLUE STAR FERRIES της 30.6.2024,
ε) Λογιστική Κατάσταση της BLUE STAR FERRIES της 30.9.2024
στ) Εκθέσεις του Διοικητικού Συμβουλίου της ATTICA και της BLUE STAR FERRIES
σύμφωνα με το άρθρο 61 του Ν. 4601/2019,
ζ) Έκθεση της «PricewaterhouseCoopers Ανώνυμη Ελεγκτική Εταιρεία» σύμφωνα με τα
άρθρα 62 και 10 του Ν. 4601/2019 και
η) Έκθεση της «PricewaterhouseCoopers Ανώνυμη Ελεγκτική Εταιρεία» σύμφωνα με το
άρθρο 17 του Ν. 4548/2018.
Η ολοκλήρωση της Διάσπασης εξαρτάται από την έγκριση των Γενικών Συνελεύσεων των μετόχων της ATTICA και της BLUE STAR FERRIES.
Διαβάστε ακόμη:
- ΗΠΑ: Ποιες ελληνικές εταιρείες ζουν το «αμερικάνικο όνειρο»
- Great Sea Interconnector: Πέταξαν έξω τον Μανουσάκη από τις διαπραγματεύσεις
- Τυχερά παιχνίδια: Σε ποιες ιστοσελίδες να μην μπαίνετε για να μην διωχθείτε ποινικά
- Κατερίνα Καινούργιου: Γιατί εμένα να με σατιρίζουν για τις πλαστικές και έναν ομοφυλόφιλο όχι;