Η Aston Martin συγκεντρώνει τα καλύτερα του παρελθόντος σε μια σιλουέτα με την ονομασία Valour. Ένα μοντέλο limitededition για 110 τυχερούς του πλανήτη. Και η Aston Martin με την Valour μάς κλείνει πονηρά το μάτι, καθώς αυτό το γενέθλιο μοντέλο το «προσφέρει» με καρδιά V12, αλλά με χειροκίνητο κιβώτιο.

Aston Martin Valour, το βρετανικό granturismo με V12 και μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων; Ναι, ακριβώς έτσι. Ωδή στο μηχανικό κιβώτιο.

Και μάλιστα σε μια εποχή που η Aston Martin έχει υιοθετήσει αποκλειστικά το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σε μοντέλα παραγωγής, η εταιρία με έδρα το Γκέιτον δεν έχει ξεχάσει τους πιστούς παραδοσιακούς πελάτες της που «ζουν» και αναπνέουν με μοχλό και συμπλέκτη. Ζήτω τα σπορ αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων είναι σαν να βροντοφωνάζει η Aston Martin «δείχνοντας» τη Valour, μεταφέροντας στο σήμερα μια αίσθηση του παρελθόντος.

Ο πρωταγωνιστής του Valour είναι ο V12 με μοτέρ 5.2 λίτρων με 715 ίππους και 753 Nm ροπής, που σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, κάνουν το μοντέλο της Aston Martin το μοναδικό αυτοκίνητο στον κόσμο με 12κύλινδρο κινητήρα τοποθετημένο μπροστά σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Ο βρετανικός Οίκος λέει ότι έχει αναπτύξει ειδικά ολόκληρο το σύστημα μετάδοσης – κίνησης, με στόχο να μεγιστοποιήσει τη σύνδεση μεταξύ οδηγού και αυτοκινήτου, η οποία μπορεί να ποικίλλει σημαντικά ανάλογα με τις λειτουργίες οδήγησης Sport, Sport+ και Track.

Καθεμία από αυτές τις ρυθμίσεις αντιστοιχεί σε διαφορετική απόκριση στο γκάζι και σε ακόμα πιο επιθετικό ήχο.mΗ Valour εξοπλίζεται με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, κεραμικά φρένα με δίσκους 410 χλστ. μπροστά και 360 χλστ. πίσω. Η τελευταία λύση κατέστησε δυνατή στην εξοικονόμηση 23 κιλών και εγγυάται υψηλή αντοχή σε θερμοκρασίες έως και 800°C. Ειδικές είναι και οι ζάντες αλουμινίου 275/35 για μπροστά και 325/20 για πίσω.

Το μακρύ καπό διαθέτει μεγάλες εισαγωγές αέρα για την ψύξη του twin-turbo V12, ενώ οι κυκλικοί προβολείς LED είναι βυθισμένοι μέσα σε μια συμπαγή και περίτεχνη μάσκα που προσθέτει αγριάδα.

Φέρει επίσης ένα εξαιρετικά λεπτό σύστημα εξάτμισης πάχους μόνο 1 χλστ. που επέτρεψε στην εταιρία να μειώσει άλλα 7 κιλά. Στο εσωτερικό της καμπίνας, όλη η προσοχή εστιάζεται στον μοχλό ταχυτήτων, ο οποίος μπορεί να προσαρμοστεί επιλέγοντας ένα φινίρισμα από αλουμίνιο, τιτάνιο, ανθρακονήματα ή ξύλο καρυδιάς για το πόμολο.

Τα καθίσματα διαθέτουν ύφασμα εμπνευσμένο από το DBR1 που κέρδισε τις 24  Ώρες του Λε Μαν το 1959 και συνδυάζονται με στοιχεία από ανθρακονήματα για το ταμπλό, το τούνελ μετάδοσης και τα πάνελ των θυρών.

Φυσικά, κάθε αυτοκίνητο μπορεί να ακολουθήσει τον δρόμο της εξατομίκευσης όπως θέλει ο ευτυχής ιδιοκτήτης, να προσαρμοστεί προσεκτικά δημιουργώντας μια μοναδική και ακόμα πιο συλλεκτική Valour.

Διαβάστε περισσότερα