Tο Valhalla είναι το δεύτερο αυτοκίνητο παραγωγής με κινητήρα στο κέντρο της Aston Martin και το δεύτερο, επίσης, υβριδικό της. Αναπτύχθηκε με βάση τη σχεδίαση του ακραίου υπεραυτοκίνητουValkyrie. Το Valkyrie τιμάται 3 εκατομμύρια δολάρια και θα παραχθεί σε μόλις 275 κομμάτια.
Το Aston Martin Valhalla μοιράζεται στοιχεία του πλαισίου από ανθρακονήματα του Valkyrie. Ωστόσο, το Valhalla θα είναι μέρος σειράς για τα επόμενα χρόνια, λέει ο πρόεδρος της Aston Martin, Λόρενς Στρολ.
Ωστόσο, το Valhalla θα είναι ακριβό και αποκλειστικό, θα έχει υψηλή εξαψήφια τιμή και θα παραχθεί σε 999 κομμάτια. Το Valhalla αρχικά προοριζόταν να είναι ο «σύνδεσμος» μεταξύ του Valkyrie και ενός σπορ αυτοκινήτου με κεντρικό κινητήρα μεγαλύτερου όγκου της Aston Martin, του Vanquish, το οποίο προοριζόταν να ανταγωνιστεί αυτοκίνητα όπως το 296 GTB της Ferrari και το McLaren 750S. Το μεγαλύτερο μέρος της ισχύος στο Aston Martin Valhalla θα διοχετεύεται στους πίσω τροχούς. Ωστόσο, το σχετικό πρόγραμμα Vanquish έχει καταργηθεί και το όνομα θα χρησιμοποιείται, τώρα, σε έναν διάδοχο με κινητήρα μπροστά, V-12 του DBS.
Ως αποτέλεσμα, το Valhalla θα χρησιμοποιηθεί για να αναδείξει την προσπάθεια της Aston Martin στη Formula 1. Θα αποτελέσει, επίσης, τη βάση πολλών χειροποίητων αυτοκινήτων με ειδικό αμάξωμα που η Aston σχεδιάζει να κυκλοφορεί κάθε χρόνο. «Τελικά θα κυκλοφορήσει σε πολλές παραλλαγές, όχι μόνο σε αυτήν που έχουμε παρουσιάσει», λέει ο Στρολ.
Το Valhalla μοιράζεται στοιχεία του πλαισίου από ανθρακονήματα της Valkyrie, αλλά όχι και τον V-12. Αντίθετα, θα έχει ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης 1.012 ίππων που θα βασίζεται σε μια τοποθετημένη στο κέντρο έκδοση του 4λιτρου 4 twin-turbo V-8 της Mercedes-AMG.
Το μεγαλύτερο μέρος της ισχύος θα διοχετεύεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων, αν και οι μηχανικοί της Aston εξετάζουν επίσης διπλούς μπροστινούς ηλεκτροκινητήρες για να βοηθήσουν στην απόδοση και το χειρισμό. Η τιμές θα ξεκινούν από 800.000 δολάρια.