Με έναν πολύ πρωτότυπο τρόπο αξιοποίησε η Aston Martin την πρεμιέρα της νέας ταινίας του Τζέιμς Μποντ, No Time To Die. Σε αυτήν πρωταγωνιστούν οχήματα όπως η Jaguar XF και το νέο Land Rover Defender, ωστόσο στη συνείδηση των σινεφίλ –και όχι μόνον– έχει ταυτιστεί ως αυθεντικότερη «τζεϊμσμποντική» μάρκα αυτοκινήτου η Aston Martin.
Το εμβληματικότερο μοντέλο της βρετανικής μάρκας, μεταξύ εκείνων που προσέφεραν κατά καιρούς τις πολύτιμες υπηρεσίες τους στον διάσημο πράκτορα 007, είναι χωρίς αμφιβολία η DB5. To πανέμορφο τετραθέσιο coupe έκανε πρεμιέρα στο πλάι του Σον Κόνερι στα μέσα της δεκαετίας του ’60 συμπρωταγωνιστώντας στην ταινία «Ο Χρυσοδάκτυλος», όπου έκλεψε την παράσταση με τα εξωπραγματικά gadgets του στις καταδιώξεις των κακοποιών.
Τώρα η Aston Martin εκμεταλλεύθηκε την πρεμιέρα της νεότερης ταινίας του διασημότερου Βρετανού πράκτορα όλων των εποχών για να επαναλανσάρει την DB5, αλλά σε μία παιδική εκδοχή και σε κλίμακα διαστάσεων 66% προς τις αντίστοιχες του αυθεντικού μοντέλου παραγωγής. Η παιδική έκδοση ονομάζεται «DB5 Junior No Time To Die», είναι ηλεκτροκίνητη, έχει σχεδιαστεί για να μεταφέρει έναν πιτσιρικά και έναν ενήλικο επιβάτη, ενώ θα κατασκευαστεί συνολικά σε έναν άκρως συλλεκτικό αριθμό μόλις 25 τεμαχίων.
Η σπανιότητα κρατά, ως γνωστόν, ψηλά τις τιμές, αφού κάνει ένα προϊόν πολυπόθητο και η Aston Martin γνωρίζει άριστα τους κανόνες της αγοράς, γι’ αυτό και δεν διστάζει να προσφέρει το κουκλίστικο μοντελάκι της στην… ευτελή τιμή των 123.000 δολαρίων, αν και είναι προφανές ότι δεν μπορεί να πάρει άδεια και πινακίδες κυκλοφορίας σε δημόσιους δρόμους.
Ως αποζημίωση ωστόσο, η Aston Martin DB5 Junior No Time To Die διαθέτει ορισμένα από τα gadgets που έκαναν διάσημο τον πρόγονό της, όπως για παράδειγμα πολυβόλα ενσωματωμένα στους προβολείς και μία συσκευή παραγωγής ομίχλης στο πίσω μέρος για να ξεφεύγει από τους διώκτες της.
Όμως και οι τεχνικές προδιαγραφές του παιδικού μοντέλου είναι άξιες σεβασμού, καθώς εφοδιάζεται με δυνατά δισκόφρενα και ενισχυμένες αναρτήσεις, ενώ η μπαταρία του προσφέρει έως 80 χιλιόμετρα αυτονομία. Να σημειώσουμε ότι για την εξέλιξη, την ολοκλήρωση και την προβολή του ακριβότερου παιδικού αυτοκινήτου στον πλανήτη η Aston Martin συνεργάστηκε με την εταιρεία The Little Car Company και με τον αμερικανικό κολοσσό στον κλάδο κινηματογραφικών παραγωγών, Metro-Goldwyn-Mayer.