Επειδή πολλά λέγονται κι άλλα τόσα γράφονται σε επίπεδο παρασκηνιακών στηλών υπό τη μορφή φημών και αβάσιμων πληροφοριών, σκόρπιες κουβέντες χωρίς εξειδίκευση και συγκεκριμένη αναφορά σε ποσοστά και μερίδια αγοράς, σχετικά με την μοιρασιά των εργολάβων στον ΒΟΑΚ, σας αποκαλύπτουμε σήμερα την συμφωνία των πανίσχυρων εργολάβων – και όχι μόνο- τόσο στο κατασκευαστικό σκέλος όσο και στην σύμβαση παραχώρησης του εμβληματικού άξονα για την υλοποίηση του οποίου ενδιαφέρθηκε προσωπικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης!

Μετά τις πολύμηνες διαπραγματεύσεις στον δήθεν διαγωνισμό (που δεν θα άνοιγε ποτέ αν προηγουμένως δεν τα είχαν βρει οι επικεφαλής των δύο υποψηφίων ομίλων Γ. Περιστέρης και Ευάγγελος Μυτιληναίος), υπό τις ευλογίες του Μαξίμου επήλθε η οριστική συμφωνία μεταξύ των 4 πανίσχυρων επιχειρηματιών που εμπλέκονται στον διαγωνισμό για τη σύμβαση παραχώρησης, που εκτός των άλλων εμπεριέχει και κατασκευαστικό αντικείμενο ύψους 1,7 δις., που κατά τους εργολάβους ανέρχεται σε 2,2 δις. ευρώ!

Όπως αναφέρουν ασφαλείς πληροφορίες από πηγές εκ των έσω, που δεν δύναται να αμφισβητηθούν, η μοιρασιά των εργολάβων σε ποσοστά έχει ως εξής:

Πρώτον, στην σύμβαση παραχώρησης όπου περιλαμβάνονται τέσσερις όμιλοι η κατανομή των ποσοτήτων έχει ακολούθως: ΓΕΚ Τέρνα 40%, Μυτιληναίος 24%, ΕΛΛΑΚΤΩΡ 24% και Ιντρακάτ 12%!

Δεύτερον, στο κατασκευαστικό αντικείμενο που κατά την προκήρυξη του διαγωνισμού θεωρείται 1,7 δις. ωστόσο οι εργολάβοι το εκτιμούν σε 2,2 δις. ευρώ, οι «παίκτες» που συμμετέχουν είναι τρεις:

Η ΓΕΚ Τέρνα που παίρνει και εδώ το 40%, ο Μυτιληναίος που παίρνει το 30% και η Ιντρακάτ που επίσης παίρνει το 30%, αναδεικνυόμενη ως μία εκ των μεγάλων κερδισμένων της συμφωνίας, δεδομένου ότι σχεδόν έναν χρόνο πριν, όταν η ηγεσία της Ιντρακάτ ήταν διαφορετική, η εταιρία ήταν «εκτός παιχνιδιού», εκτός της συγκεκριμένης μοιρασιάς και ίσως στο τέλος να της έδιναν κανένα ψίχουλο για τα μάτια του κόσμου, ως φτωχός συγγενής!

Ωστόσο σήμερα επί διοίκησης Εξάρχου και με μετόχους Μπάκο και Καυμενάκη όχι μόνο μπήκε στα ίσα στη μοιρασιά, αλλά πέραν του 12% στην παραχώρηση πήρε και 30% στο κατασκευαστικό αντικείμενο όσο ακριβώς και η Μυτιληναίος που ηγείτο της σχετικής κοινοπραξίας!

Υπό αυτό το πρίσμα, η συμφωνία των μεγαλοεργολάβων θεωρείται – και είναι- δίκαια, τηρουμένων των αναλογιών, καθώς διασφαλίζεται η υλοποίηση ενός εμβληματικού έργου, χωρίς να υπάρξουν προσφυγές και πάσης φύσης νομικές εμπλοκές ή ενστάσεις, που θα ονομασθεί «Αυτοκινητόδρομος Κωνσταντίνου Μητσοτάκη» στη μνήμη του αείμνηστου ηγέτη της ΝΔ και πρωθυπουργού της χώρας, ενώ παράλληλα οι μεγάλες τεχνικές (και παραχωρήσεων) εταιρείες της χώρας αυξάνουν σοβαρά το ανεκτέλεστο τους, αλλά και τις συμμετοχές τους στις μεγάλες παραχωρήσεις!

Διαβάστε ακόμη: