Σας αρέσει το supercar Angelelli D2 Granturismo; Έχει τον τρόπο του να κεντρίσει τα βλέμματα παρά το γεγονός ότι είναι μια άγνωστη ακόμα μάρκα κατασκευής limitededitions models. Πρόκειται για το δεύτερο μοντέλο που γεννήθηκε από την Angelelli Automobili, μια startup εταιρία με έδρα τη Ρώμη και το Όστιν του Τέξας.

Το D2 Granturismo αναπτύχθηκε με πολυάριθμες κατοχυρωμένες τεχνολογίες (πατέντες), αλλά προς το παρόν έχει αναγνωριστεί μόνο για την πίστα με στόχο τις Ferrari, Lamborghini και Porsche όσον αφορά τις επιδόσεις και το στυλ, με ισχύ που μπορεί να φτάσει και τους 850 ίππους

Με μήκος 4,6 μέτρα, πλάτος 1,96 μ. και ύψος 1,22 μ., το D2 χαρακτηρίζεται από τυπικές αναλογίες ενός ιταλικού GT (Gran Turismo), καθώς το μακρύ καπό, τα μυώδη πλαϊνά και η μαζεμένη «ουρά» θυμίζουν Ferrari 812 Superfast και Maserati Granturismo, με τον ιταλοαμερικάνικο οίκο να υπογραμμίζει ότι ολόκληρη η δομή του αυτοκινήτου είναι κάτι το καινούργιο. Το πλαίσιο αποτελείται από μια ενιαία κατασκευή χωρίς αρμούς, συγκολλήσεις ή βίδες και κατασκευάστηκε με τρισδιάστατη εκτύπωση σε κράμα τιτανίου -αλουμινίου.

Σχεδιασμένο πάνω στο λογισμικό που ονομάζεται «Smart Design», σύμφωνα με την Angelelli Αutomobili το πλαίσιο έχει μεγαλύτερη ακαμψία στα σημεία πίεσης και ελαφρύτερο όπου οι καταπονήσεις είναι χαμηλότερες. Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει μόλις 1.350 κιλά (1.300 κιλά στην έκδοση Sport εξοπλισμένη με υβριδική μονάδα). «Δουλεμένο» πολύ αεροδυναμικά, με 20 κινούμενες επιφάνειες που ρυθμίζονται ηλεκτρονικά σε επιτάχυνση, ταχύτητα και φρενάρισμα οι οποίες ποικίλουν την κάθετη δύναμη από 600 έως 1.650 κιλά.

Επιπλέον υπάρχουν οκτώ εκτροπείς ροής που μπορούν να λειτουργήσουν ως αεροδυναμικό φρένο μειώνοντας την πίεση στο σύστημα πέδησης (θα μας τρελάνει η Angelelli Αutomobili με τις πατέντες). Και συνεχίζουμε καθώς το D2 δεν διαθέτει καθρέφτες και χρησιμοποιεί αισθητήρες GPS, ένα κεντρικό ηλεκτρονικό σύστημα και ένα πολύ περίτεχνο λογισμικό για τη βελτίωση της συνολικής ασφάλειας.

Υψηλή τεχνολογία, χάρη στην παρουσία βιντεοκάμερας 360° που προκύπτει από ορισμένες ευρεσιτεχνίες του κατασκευαστή. Το εσωτερικό είναι τόσο μίνιμαλ όσο και πολυτελές, με πλήρως προσαρμόσιμες δερμάτινες και υφασμάτινες επενδύσεις. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια ενιαία οθόνη αφής που μπορεί να διαμορφωθεί από τον οδηγό, σε πίστα η οποία υποστηρίζεται από ένα ειδικό κράνος που προβάλλει πληροφορίες σε επαυξημένη πραγματικότητα στο γείσο.

Σε ό,τι αφορά τα μοτέρ η Angelelli Αutomobili προσφέρει το D2 σε δύο εκδόσεις. Η μία έκδοση με κινητήρα V8 5,7 λίτρων biturbo με 600 ίππους και η δεύτερη –υβριδική– με το ίδιο biturbo μοτέρ που συνδυάζει και ηλεκτροκινητήρα 280 ίππων (συνδυαστική ισχύς 850 ίππους) με κίνηση και στους δύο άξονες.

Για τις επιδόσεις η πρώτη έκδοση ταξιδεύει με τελική ταχύτητα 330 χλμ./ώρα, ενώ για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 2,8 δευτ. Στην πιο ισχυρή έκδοση η τελική ανέρχεται στα 350 χλμ./ώρα ενώ στην επιτάχυνση είναι πιο «αργό» με 2,8 δευτ.

Υπάρχουν και άλλα ενδιαφέροντας καθώς η Angelelli Αutomobili αφήνει να γίνει γνωστό ότι η γκάμα θα μπορούσε σύντομα να επεκταθεί με την εισαγωγή μιας παραλλαγής υδρογόνου καθώς και μιας αμιγώς ηλεκτρικής με τετρακίνηση και περίπου 1.087 άλογα. Το αυτοκίνητο δοκιμάστηκε πάνω από 150.000 χλμ. εικονικά σε κυκλώματα δοκιμών που δημιουργήθηκαν για αυτό τον σκοπό στις πιο σημαντικές πίστες στον κόσμο.

Στόχος του οίκου Angelelli Αutomobili είναι το D2 να ακολουθήσει το δρόμο της παραγωγής με βασικές τιμές 450.000 ευρώ για την D2 των 600 ίππων και 580.000 ευρώ για την έκδοση Sport.

Διαβάστε περισσότερα