Επενδύοντας περίπου 50 εκατ. ευρώ στη μυθοπλασία, η ΕΡΤ την τελευταία τετραετία επανέφερε στους δέκτες τις ελληνικές σειρές, ενώ πολλαπλασίασε την αξία τους μέσα από την πλατφόρμα ERTFlix.

To μεγάλο βήμα έγινε, οι τηλεθεατές εξέφρασαν την ικανοποίησή τους και το στοίχημα τώρα είναι η συνέχιση της πορείας της ΕΡΤ.

Η λογική λέει ότι μετά την μεγάλη εκλογική νίκη της Νέας Δημοκρατίας προφανώς και η ηγεσία της δημόσιας τηλεόρασης, θα παραμένει στη θέση της, συνεχίζοντας να κατευθύνει το καράβι στη σωστή πορεία.

Στον σύγχρονο τηλεοπτικό παγκόσμιο ανταγωνισμό οι σειρές κάνουν τη διαφορά και η ΕΡΤ έφτιαξε την ομάδα που τις βγάζει στον αέρα.

Η ΕΡΤ εμφανίζεται έτοιμη για τη νέα σεζόν, κατά τη διάρκεια της οποίας θα δούμε νέες παραγωγές.

Έρχεται «Η παραλία», η συνέχεια της σειράς αστυνομικής σειράς θρίλερ «Κάνε ότι κοιμάσαι» και η καθημερινή παραγωγή «Ηλέκτρα».

Τα «Σύρματα» και η σειρά μίνι επεισοδίων του Βασίλη Νεμέα, με τον Αντώνη Καφετζόπουλο και τη Λυδία Φωτοπούλου, με τον τίτλο «Τρίτος Όροφος» καταχωρούνται στην ενότητα των κωμωδιών.

Η νέα παραγωγή του σκηνοθέτη Γιώργου Γκικαπέππα «Έρημη Χώρα» θα κάνει πρεμιέρα πρώτα στο ERTFlix, όπου θα μείνει για καιρό.

Η σημαντική στροφή έγινε το 2019 από τη διοίκηση των Κωνσταντίνου Ζούλα αλλά και την καταλυτική παρουσία ενός ανθρώπου που γνωρίζει απέξω κι ανακατωτά την τηλεόραση και παράλληλα διαθέτει αισθητική να αναβαθμίσει το πάλαι ποτέ απαρχαιωμένο προιόν της ΕΡΤ, της Λίνας Παπαδάκη, με την απόφαση για τη στροφή στη μυθοπλασία, αναθέτοντας το έργο αυτό σε έναν έμπειρο άνθρωπο της αγοράς, τον Νίνο Ελματζιόγλου, μέλος του ΔΣ, οι παραγωγές του οποίου στο Mega, όπως το «Νησί», άφησαν εποχή.

Ευτυχώς, η κυβέρνηση υιοθέτησε την εισήγηση του Κωνσταντίνου Ζούλα για μείωση του ανταποδοτικού τέλους στο μισό, όπως διακήρυττε προεκλογικά η ΝΔ, και συντελέστηκε το θαύμα των σειρών. Δύο καθημερινές σειρές, το «Χαιρέτα μου τον Πλάτανο» και το «Σε ξένα χέρια» έκαναν την εμφάνισή τους, παράλληλα με τη μεταφορά στην τηλεόραση των βιβλίων της Βικτόρια Χίσλοπ «Καρτ Ποστάλ» και «Μια νύχτα του Αυγούστου», της Βεατρίκης Σαΐας-Μαγρίζου «Το Βραχιόλι της Φωτιάς», του Στέφανου Δάνδολου «Φλόγα και Άνεμος» και των ελληνικών διηγημάτων «Βαρδιάνος στα Σπόρκα» του Παπαδιαμάντη, «Αγάπη Παράνομη» του Κωνσταντίνου Θεοτόκη, «Κρίσιμες Στιγμές» της Γαλάτειας Καζαντζάκη και «Ποιος ήτο ο φονεύς του αδελφού μου» του Βιζυηνού.

«Η Τούρτα της Μαμάς» χάρισε τη μοναδική ατάκα «ΠΑΣΟΚ, ωραία χρόνια» , ενώ προβλήθηκαν ακόμη οι σειρές «Τα καλύτερά μας χρόνια», με την ιστορική πολιτική διαδρομή της χώρας, «Κι όμως είμαι ακόμα εδώ», «Ζακέτα να πάρεις», οι δύο κύκλοι του «Όρκου», το «Κάνε ότι κοιμάσαι» αλλά και οι εκπομπές «Μουσικό Κουτί» με τον Νίκο Πορτοκάλογλου και τη Ρένα Μόρφη, «Στούντιο 4» με τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Σωτήρη Αναγνωστόπουλο και τα «Νούμερα» με τον Φοίβο Δεληβοριά.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, περίπου 1.450 ηθοποιοί και καλλιτεχνικό προσωπικό και 1.300 τεχνικοί απασχολήθηκαν στις νέες παραγωγές της ΕΡΤ, σε εταιρείες όπως η J.K. Productions, η Τηλεκίνηση του Μανούσου Μανουσάκη, η Foss Productions, που κάνει διεθνή καριέρα με το «Maestro» του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, η επίσης «διεθνής» Tanweer, οι Αργοναύτες, η Need a fixer, η Silverline και η RED Line.

Υ.Γ.: Δεν ξεχνάμε το απαράδεκτο αθλητικό τμήμα της ΕΡΤ, το οποίο ο Δημήτρης Χατζηγεωργίου και η παρέα του απαξιώνουν συστηματικά. Ο επόμενος στόχος της διοίκησης πρέπει να είναι η εκκαθάριση και το ξαναστήσιμο του τμήματος.

Διαβάστε περισσότερα