Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου ανάπτυξης που προωθεί η εταιρεία τροφίμων Almi Foods και το οποίο ξεκίνησε το 2024. Το πλάνο αυτό προβλέπει, εκτός από τη συνέχιση της παρουσίας της στις αγορές του εξωτερικού, την παραγωγή νέων προϊόντων και τη στροφή της και προς την ελληνική αγορά, η οποία αντιπροσώπευε τα τελευταία χρόνια, λιγότερο του 3% των πωλήσεών της. Αξιοσημείωτη είναι, επίσης, η υλοποίηση επενδυτικού προγράμματος 5 εκατ. ευρώ με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας.

Έχοντας ήδη καταγράψει σημαντική άνοδο κατά 11% στον κύκλο εργασιών της το 2023, η Almi Foods συνέχισε την ανοδική της πορεία με τον κύκλο εργασιών της, για το 2024, να αγγίζει τα 40 εκατομμύρια ευρώ (αύξηση 3%), καταγράφοντας, παράλληλα, σημαντική αύξηση του EBITDA κατά 9%, σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Η αύξηση αυτή οφείλεται τόσο στην ανάπτυξη των περισσότερο κερδοφόρων κωδικών προϊόντων όσο και στη νέα, συνολική οικονομική στρατηγική της εταιρείας, με τον εξορθολογισμό του κόστους για τη λειτουργία της.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η στρατηγική της εταιρείας για επέκταση στην ελληνική αγορά, με τη σύναψη συμφωνιών με τις αλυσίδες super market, την ανάπτυξη συνεργασιών πανελλαδικά με μεμονωμένα σημεία πώλησης και τη μετάβαση από τα deli προϊόντα στα προϊόντα καθημερινής κατανάλωσης, με τη δημιουργία νέων κωδικών αποκλειστικά για την ελληνική αγορά, οδήγησε στην αύξηση της αξίας πωλήσεων της κατά 70%, μέσα στο έτος. Για το 2025, στοχεύει στην επιπλέον αύξηση της αξίας πωλήσεων, σε ποσοστό μεγαλύτερο του 70%, σε σχέση με το 2024.

Για το 2025, η εταιρεία προσβλέπει σε μεγαλύτερη αύξηση του κύκλου εργασιών της, κατά τουλάχιστον 6 ποσοστιαίες μονάδες, η οποία θα στηριχθεί σε τρεις πυλώνες: την περαιτέρω επέκταση της διανομής των προϊόντων της εταιρείας στην Ελλάδα, την προσέγγιση νέων χωρών – στόχων, με την έναρξη συνεργασιών σε νέες αγορές να επίκειται το άμεσο επόμενο διάστημα, καθώς και με την ανάπτυξη νέων προϊόντων και νέων προϊοντικών κατηγοριών.

Στο επίπεδο της διανομής, ήδη το 2024, η Almi Foods ανέπτυξε συνεργασίες με τα super market ΑΒ Βασιλόπουλος, Μασούτης, ΜΕΤΡΟ / My Market, Θανόπουλος e-fresh, ΟΚ Markets, ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, όπως και τη διανομή σε μεμονωμένα σημεία πώλησης, σε αστικά κέντρα και επαρχία, μέσω δικτύων διανομής, με στόχο τη σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών της στην ελληνική αγορά. Το 2025, η εταιρεία στοχεύει στην ολοκλήρωση συμφωνιών με όλες τις μεγάλες αλυσίδες λιανικής, καθώς και την περαιτέρω ενίσχυση των σημείων πώλησης ανά την Ελλάδα.

Σημαντικό στοιχείο για τη συνέχιση της ανάπτυξης της Almi Foods για το 2025 είναι η δημιουργία νέων κατηγοριών προϊόντων, μιας νέας σειράς plant-based προϊόντων, νέας σειράς snacks, μιας σειράς καταψυγμένων προϊόντων, καθώς και νέων προϊόντων προς την κατεύθυνση των καθημερινών νοστιμιών, όπως η νέα Πάστα Λιαστής Ντομάτας με Τυρί Φέτα και Ελιά Καλαμών, που θα βρίσκεται στα ράφια τις επόμενες εβδομάδες.

Η ενίσχυση της κατηγορίας των προϊόντων καθημερινής κατανάλωσης αποτελεί βασικό όχημα επέκτασης της εταιρείας στην ελληνική αγορά, έχοντας μάλιστα προχωρήσει, πριν από μερικές εβδομάδες, και σε συνολικό rebranding των συσκευασιών της, με στόχο την ενδυνάμωση της προώθησής τους στα σημεία πώλησης.

Διαβάστε ακόμη: