Μεγάλες εκπλήξεις ορισμού υπουργών στα οικονομικά υπουργεία, πέραν των ουσιαστικά προαναγγελθέντων, δεν υπήρξαν τελικά.

Αλλά, το θέμα είναι ο κάθε νέος υπουργός να προσαρμοστεί γρήγορα στα νέα του καθήκοντα και να συνεργαστεί αρμονικά με τους υφισταμένους του και το στελεχιακό δυναμικό που θα βρει στο νέο του πόστο.

Γιατί αποτελεί κακή συνήθεια και όχι πάντα αποδοτική, τουλάχιστον για ένα πρώτο διάστημα, η αλλαγή όλου του διευθυντικού δυναμικού, από κάθε νέο υπουργό, γεγονός που έχει σοβαρές επιπτώσεις στη λήψη γρήγορων και κρίσιμων αποφάσεων.

Οι δοκιμασμένοι στα δύσκολα Χατζηδάκης και Παπαθανάσης και ο Σταϊκούρας για την παρουσία του οποίου δεν χάρηκαν οι εργολάβοι!

Η απόφαση του πρωθυπουργού να εμπιστευθεί το κρισιμότερο υπουργείο, το υπουργείο Οικονομικών, στον δοκιμασμένο στα δύσκολα Κωστή Χατζηδάκη και κατά δεύτερο λόγο στον επίσης δοκιμασμένο Νίκο Παπαθανάση, φαίνεται ότι συγκεντρώνει θετικές γνώμες από την αγορά.

Αρκεί αυτό να πιστοποιηθεί σύντομα, γιατί μιλάμε για το πιο “βαρύ” για το μέλλον της οικονομίας υπουργείο.

Στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τα ηνία δόθηκαν στον πρώην τσάρο της οικονομίας, τον Χρήστο Σταϊκούρα, ο οποίος πολλές φορές είχε έρθει σε σύγκρουση με κορυφαία στελέχη του Μαξίμου.

Στο χώρο των κατασκευαστικών εταιρειών, πάντως, οι πρώτες αντιδράσεις που υπήρξαν δεν ήταν… ενθουσιώδεις, καθώς έχει τη φήμη του λεπτολόγου, που καθυστερεί τη λήψη αποφάσεων.

Διαβάστε περισσότερα