Η Alfa Romeo ανέκαθεν είχε γρήγορες και ειδικές εκδόσεις στο παλμαρέ της, με την Junior να μην αποτελεί εξαίρεση.

H κορυφαία έκδοση της νέας Junior, η Veloce έχει σχεδόν ολοκληρώσει τις δοκιμές στην πίστα του Μπαλόκο και μάλιστα στη «Langhe», τη μεγάλη διαδρομή των 20 χλμ., που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά.

Η Junior Veloce εξελίχθηκε από την ίδια ομάδα μηχανικών και τεχνικών της ιταλικής εταιρείας, που είναι υπεύθυνη για την παραγωγή και εξέλιξη των 4C, 8C, Giulia και Stelvio Quadrifoglio , Giulia GTA και πρόσφατα της  33 Stradale.

Μπορεί πολλοί αλφίστι να δυσαρεστηθούν από το γεγονός πως η ονομασία Veloce δίνεται σε ένα ηλεκτρικό όχημα, αλλά το τελικό αποτέλεσμα ίσως τους αλλάξει γνώμη.

Εκτός από 280 ίππους, ο ηλεκτροκινητήρας της Veloce αποδίδει 345 Nm ροπής και φυσικά το πλαίσιο και οι αναρτήσεις έχουν υποστεί τις ανάλογες επεμβάσεις από τους μηχανικούς της εταιρείας.

Το τιμόνι είναι ακόμα πιο γρήγορο και πιο άμεσο, η σπορ ανάρτηση χαμήλωσε το αμάξωμα κατά 25 χιλ, το ζευγάρι των αντιστρεπτικών ράβδων μπροστά/πίσω είναι ακόμα πιο σφιχτό, ενώ τα μπροστινά φρένα αποτελούνται από δισκόπλακες 380 χιλ, με τετραπίστονες δαγκάνες.

Οι επεμβάσεις δεν σταματούν όμως εδώ, αφού στην Veloce έχει τοποθετηθεί διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ «πατάει» σε ζάντες 20 ιντσών.

Σε λίγες ημέρες, επιλεγμένοι δημοσιογράφοι και δοκιμαστές, θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν την κορυφαία Junior Veloce στην πίστα του Μπαλόκο, που αναμένεται να ζήσει ξεχωριστές στιγμές.

Διαβάστε ακόμη