Ο Alastair McKimm, αρχισυντάκτης τoυ i-D, ενός θρυλικού περιοδικού που στη δεκαετία του ’90 εξέφρασε το βρεττανικό street style και την παντοδύναμη τότε κουλτούρα των κλαμπ, ανακοίνωσε χθες ότι αποχωρεί από τον τίτλο. Σε μια ανάρτηση στο Instagram που παρουσιάζει πολλά εξώφυλλα του i-D, ευχαρίστησε το προσωπικό και τους συνεργάτες του για την υποστήριξή τους κατά τη διάρκεια της πενταετούς θητείας του στην κορυφαία θέση του τίτλου.

Η είδηση ήρθε μόλις μία ημέρα αφότου η νέα ιδιοκτήτρια του περιοδικού, το πρώην μοντέλο και νυν επιχειρηματίας Karlie Kloss, ανακοίνωσε ότι το περιοδικό θα αναστείλει την έκδοση τόσο σε έντυπη όσο και σε ηλεκτρονική μορφή, ενώ η εταιρεία θα επανεφεύρει το επιχειρηματικό της μοντέλο. Κατά τη διάρκεια της αναδιάρθρωσης, το i-D θα συνεχίσει να κάνει αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα εγκαινιάσει ένα ενημερωτικό newsletter, ενώ θα καταστρώσει σχέδια για να επιστρέψει “μεγαλύτερο και καλύτερο από ποτέ: online, σε έντυπη μορφή και όπου αλλού μπορείτε να φανταστείτε”, ανέφερε το περιοδικό σε ανακοίνωσή του.

Η Kloss, η οποία είναι πλέον διευθύνουσα σύμβουλος του i-D, απέκτησε την έκδοση τον περασμένο Νοέμβριο μέσω της Bedford Media, αφότου ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του, το Vice, κήρυξε πτώχευση.

Ο McKimm προοριζόταν αρχικά να διευρύνει τον ρόλο του, να γίνει creative director. Φαίνεται όμως ότι τα σχεδια άλλαξαν.

Διαβάστε ακόμη: