Μια ελβετική μάρκα ρολογιών που ανήκει στον γαλλικό όμιλο πολυτελείας LVMH διαπραγματεύεται την ανάληψη της επίσημης χρονομέτρησης των αγώνων της Formula 1η οποία αποτελεί μία από τις πιο υψηλού προφίλ και ακριβές συμφωνίες μάρκετινγκ στον αθλητισμό.

Η κορυφαία ελβετική μάρκα Rolex αποτελεί τον επίσημο χορηγό χρονομέτρησης της Formula 1 από το 2013, ενώ οι χαρακτηριστικές πράσινες και χρυσές διαφημίσεις της έχουν γίνει κάτι το συνηθισμένο στις πίστες της F1. 

Η δημοτικότητα της Formula 1 έχει εκτοξευθεί κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής, οδηγούμενη, εν μέρει, από την επιτυχία της σειράς του Netflix, «Formula 1: Drive to Survive».

Τώρα, η Tag Heuer, μια μικρότερη ελβετική μάρκα ρολογιών που ανήκει στην LVMH, εισέρχεται και αυτή στο «χορό» των διαπραγματεύσεων για τη συμφωνία χορηγίας της F1, όπως επιβεβαίωσε ο οικονομικός διευθυντής της LVMH, Ζαν-Ζακ Γκιονί, σε πρόσφατη τηλεδιάσκεψη μετά από την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του β’ τριμήνου της εταιρείας.

«Υπάρχουν κάποιες διαπραγματεύσεις, αλλά δεν είναι κάτι για το οποίο μπορώ να μιλήσω», δήλωσε ο Γκιονί. «Τίποτα δεν έχει αποφασιστεί», προσέθεσε.

Εκπρόσωπος της Rolex στη Γενεύη αρνήθηκε να σχολιάσει, ενώ το ίδιο έκανε και εκπρόσωπος της Formula 1, σύμφωνα με το Bloomberg.

Οι συνομιλίες υπογραμμίζουν τις φιλοδοξίες της LVMH για τη μονάδα ρολογιών της, η οποία περιλαμβάνει τις μάρκες Tag Heuer, Hublot και Zenith. Οι συνδυασμένες πωλήσεις της μονάδας ρολογιών, της οποίας ηγείται ο Φρεντερίκ Αρνό, ένα από τα πέντε παιδιά του ιδρυτή της LVMH Μπερνάρ Αρνό, υπολείπονται αυτές της Rolex, καθώς και τις μάρκες που ανήκουν στην Richemont και τη Swatch Group AG, όσον αφορά το συνολικό μερίδιο αγοράς της εταιρείας.

Η μάρκα Tag Heuer έχει μακρά ιστορία με τη Formula 1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, από την εποχή που έφερε την επωνυμία Heuer. Τη δεκαετία του 1980 η Tag Heuer παρουσίασε ένα ρολόι με χαλαζία, με έντονο χρώμα και πλαστικό περίβλημα, το οποίο έκανε εκατομμύρια πωλήσεις. Η μάρκα παρουσίασε φέτος μια περιορισμένη έκδοση του ρολογιού Formula One σε συνεργασία με τη μάρκα αθλητικών ειδών Kith.

Το Coronet, ένα διαδικτυακό ιστολόγιο αφιερωμένο στα νέα της Rolex, ανέφερε ότι η εταιρεία πληρώνει σήμερα «δεκάδες εκατομμύρια δολάρια» ετησίως στο πλαίσιο της συμφωνίας χορηγίας και ότι ένα πιθανό νέο ετήσιο συμβόλαιο με την LVMH θα μπορούσε να αξίζει 150 εκατομμύρια δολάρια.

Οι συζητήσεις λαμβάνουν χώρα εν μέσω μειωμένης ζήτησης και μειωμένων πωλήσεων των ελβετικών ρολογιών σε ολόκληρη τη βιομηχανία αλλά και των διαρθρωτικών αλλαγών στη «σουίτα» των διευθυντικών στελεχών στις μάρκες ρολογιών της LVMH.

Σημειωτέον πως η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα ότι ο Αντουάν Παν θα αναλάβει τη θέση του CEO της Tag Heuer μετά την αποχώρηση του Ζουλιάν Τορνάρε για την κορυφαία θέση της Hublot.

Διαβάστε ακόμη: