Πωλήσεις ύψους περίπου 350 εκατομμυρίων ευρώ (374 εκατομμύρια δολάρια) πραγματοποίησε η Adidas από τα παπούτσια Yeezy κατά το τρίτο τρίμηνο, καθώς η εταιρεία μειώνει το απόθεμα των υποδημάτων της από την ακυρωθείσα συνεργασία της με τον ράπερ Ye.

Πέρα από τα Yeezy, η γερμανική εταιρεία δήλωσε ότι οι πωλήσεις -ασχέτως νομίσματος- αυξήθηκαν κατά 2% το τρίμηνο για τις υπόλοιπες προσφορές της, χάρη στα κλασικά αθλητικά παπούτσια με υψηλές πωλήσεις, όπως τα Samba και Gazelle. Το παραπάνω αυξάνει τη ζήτηση της μάρκας σε όλο τον κόσμο και δημιουργεί μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τους λιανοπωλητές για το επόμενο έτος, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.

«Οι τρέχουσες επιδόσεις μας δεν είναι αρκετά καλές, αλλά έχουμε πει από την αρχή ότι χρειαζόμαστε χρόνο για να επαναφέρουμε αυτή την εξαιρετική εταιρεία πίσω εκεί που ανήκει: Στην κορυφή ως την καλύτερη αθλητική μάρκα στον κόσμο», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Bjorn Gulden.

Πρόοδος

Οι επενδυτές εξετάζουν όλο και περισσότερο την πρόοδο της Adidas στο μέτωπο που δεν αφορά το Yeezy ως ένδειξη του πόσο επιτυχημένες ήταν οι προσπάθειες του Gulden για ανάκαμψη.

Ο νέος διευθύνων σύμβουλος έχει δεσμευτεί να κάνει την εταιρεία πολύ πιο γρήγορη στο να ανταποκρίνεται στις τάσεις και έχει αυξήσει την παραγωγή της σειράς αθλητικών παπουτσιών Terrace, που περιλαμβάνει τα Sambas, Gazelles και Spezials. Αυτό δημιούργησε νέα δυναμική στο franchise Originals της Adidas, συμπίπτοντας με μια νέα διαφημιστική καμπάνια που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο για τα ρετρό προϊόντα. Η ζήτηση συνεχίζει να ξεπερνά την προσφορά για τα παπούτσια Terrace, δήλωσε η εταιρεία.

Οι ΗΠΑ παραμένουν η μεγαλύτερη πρόκληση της εταιρείας στο μέτωπο των πωλήσεων. Η Adidas έχει επιβραδύνει τις προσπάθειές της να προμηθεύσει με προϊόντα τη μεγαλύτερη αθλητική αγορά του κόσμου, με αποτέλεσμα τα έσοδα να μειωθούν κατά 9% το τρίμηνο σε όλη τη Βόρεια Αμερική.

Οικονομικά μεγέθη

Η Adidas έχει συγκεντρώσει περίπου 750 εκατ. ευρώ πουλώντας προϊόντα Yeezy, ενώ η πιθανή «διαγραφή» των υπόλοιπων αποθεμάτων Yeezy θα στοίχιζε περίπου 300 εκατομμύρια ευρώ.

Η εταιρεία πιθανόν να προσπαθήσει να πουλήσει αυτό το απόθεμα το 2024 και θα μπορούσε να αποφέρει περίπου 488 εκατ. ευρώ σε EBITDA που θα μπορούσε να κατευθυνθεί σε ομάδες που εργάζονται για την καταπολέμηση των διακρίσεων και της ρητορικής μίσους, ανέφεραν οι αναλυτές της Citi σε σημείωμά τους.

Η εταιρεία ακύρωσε τη συνεργασία Yeezy τον Οκτώβριο του περασμένου έτους μετά από μια σειρά αντισημιτικών σχολίων του Ye, γνωστού πρωτύτερα ως Kanye West.

Η Adidas επιβεβαίωσε τις επικαιροποιημένες προβλέψεις της από τον Οκτώβριο για αναμενόμενη λειτουργική ζημία περίπου 100 εκατ. ευρώ το 2023.

Διαβάστε ακόμη: