Έχετε αναρωτηθεί ποτέ εάν γνωρίζετε εκ των προτέρων τι θα αγοράσετε σ’ ένα κατάστημα Jumbo;
Διότι στην τελευταία γενική συνέλευση των μετόχων ο μετρ των πωλήσεων και μονίμως πεσιμιστής, κ. Απόστολος Βακάκης, προετοίμασε για χαμένες χρονιές (2021-2022) εξαιτίας της ανόδου τιμών των μεταφορικών και της διατάραξης της εφοδιαστικής αλυσίδας από την Ασία.
Όπως είπε, δεν θα μετακυλήσει το αυξημένο κόστος στους καταναλωτές.
Συνεπώς, εκεί λ.χ. που υπήρχαν είκοσι αρκουδάκια από την Κίνα, σε μερικούς μήνες μπορεί να είναι πέντε οι επιλογές.
Η τακτική της Jumbo είναι να πουλήσει τα αποθέματα –να ξεστοκάρει, όπως θα έλεγε ο κ. Τσίπρας–, συνεπώς θα αυξηθούν οι ταμειακές ροές.
Εν τω μεταξύ, ο κ. Βακάκης θα έχει όλον τον καιρό να βρει νέες πηγές φθηνότερων προμηθειών από άλλες χώρες της Ασίας.
Την ίδια περίοδο θα αυξήσει και τις έκτακτες χρηματικές διανομές, όπως τις ονομάζει.
Το συγκλονιστικό γεγονός με τον επιχειρηματία Α. Βακάκη είναι ότι τα μαγαζιά του πωλούν μέχρι… σφυρίχτρες, λες και οι πελάτες είναι διαιτητές που παίρνουν μέρος στα σεμινάρια της ΕΠΟ.