Για τη συμμαχία Μυτιληναίος – Άβαξ έχουν γραφτεί πολλά! Η αλήθεια είναι ότι η Αξία αποκάλυψε το θέμα και το συνέχισε το Radar.gr σε όλες του τις διαστάσεις.
Επειδή στο μεταξύ έχουν υπάρξει συνεντεύξεις τύπου και δημοσιεύματα, επανερχόμαστε!
Πρώτον, η συμμαχία Μυτιληναίου – Άβαξ σχηματίστηκε λόγω συγκυρίας και συνθηκών στις κατασκευές και αποσκοπεί να αποτελέσει το αντίπαλον δέος της ΓΕΚ Τέρνα!
Δεύτερον, στον διαγωνισμό για την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας Οδού σε μεγάλο βαθμό θα κριθεί η κυριαρχία στις κατασκευές. Εάν κερδίσει η ΓΕΚ Τέρνα παίζει χωρίς αντίπαλο και είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης του χώρου. Εάν όμως κερδίσει η κοινοπραξία Μυτιληναίος – Άβαξ τότε τα δεδομένα αναθεωρούνται.
Τρίτον, υπό αυτό το πρίσμα, σε περίπτωση που η Μυτιληναίος – Άβαξ επικρατήσει στον διαγωνισμό για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού, τότε η σχέση μεταξύ των δύο ομίλων μοιραία θα γίνει ακόμη πιο στενή και ταυτοχρόνως ο Μυτιληναίος θα αναλάβει να εκτελέσει μεγάλο μέρος των έργων της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, ο συνολικός προϋπολογισμός του οποίου ανέρχεται σε 1,8 δισ.
Τέταρτον, εάν όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις υλοποιηθούν και εάν η χρηματιστηριακή συγκυρία εξυπηρετεί, τότε και μόνον τότε θα συζητηθεί το ενδεχόμενο ανταλλαγής μετοχών μεταξύ των εταιριών και η πιθανότητα συγχώνευσης δι’ απορροφήσεως!
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.