Η Eurobank συμπληρώνει φέτος 21 χρόνια παρουσίας στην ψηφιακή τραπεζική και είναι σε θέση, ειδικά στην τρέχουσα δύσκολη συγκυρία της πανδημικής κρίσης, να παρέχει στους πελάτες της ένα πλήρες, ψηφιακό δίκτυο,προϊόντων και υπηρεσιών. Η Τράπεζα αξιοποιεί όλα τα εναλλακτικά κανάλια, και,συγκεκριμένα, το e-Banking -για επιχειρήσεις και για ιδιώτες-, το Eurobank Mobileapp (m-Banking) -για ιδιώτες και για επιχειρήσεις- από κινητά τηλέφωνα και tablet, αλλά και το v –Banking , την πρωτοποριακή υπηρεσία -που πρώτη εισήγαγε-, με στόχο μια ευκολότερη καθημερινότητα για τους πελάτες της, 24/7, με ασφαλή, απλό και λειτουργικό τρόπο.
Η αναγκαιότητα που επιβάλλει η πανδημία, λόγω των διαδοχικών lockdown, δρα καταλυτικά για την ολοκλήρωση του ψηφιακού μετασχηματισμού του Ομίλου, που είναι μια πολυετής στρατηγική προτεραιότητα για την Eurobank, με ιδιαίτερη βαρύτητα και στο νέο, δεκαετές αναπτυξιακό σχέδιο του Οργανισμού για την“Eurobank 2020–2030”. Στόχος είναι μια απλή, λιτή, σύγχρονη ψηφιακή τράπεζα,με ευελιξία αναβάθμισης, σύμφωνα με τα νέα καταναλωτικά πρότυπα και συνήθειες,σε περιβάλλον οξύτατου ανταγωνισμού και από μη παραδοσιακούς παίκτες.
Μόνο κατά την τελευταία τριετία, η Eurobank έχει επενδύσει άνω των 150 εκατ.ευρώ για την τεχνολογική της αναβάθμιση και συνεχίζει, ακόμη πιο δυναμικά, το επενδυτικό της πλάνο, με στόχο μια νέα γενιά προϊόντων και υπηρεσιών με τον πελάτη στο επίκεντρο
Από 700 πελάτες στο e–Banking, το 2000, σήμερα η Τράπεζα έχει περισσότερους από 2,2 εκατομμύρια ψηφιακούς πελάτες ενώ, μετά από 20 χρόνια, έφτασε να εξυπηρετεί ψηφιακά:
120.000 πελάτες την ώρα,
3.400 πελάτες τo λεπτό,
90 πελάτες το δευτερόλεπτο
Μέσω των ψηφιακών καναλιών της Τράπεζας εκτελούνται 478.000 εγχρήματες συναλλαγές την μέρα, 43.000 την ώρα ή 1.400 τo λεπτό, αντίστοιχα.
Το 2020 οι πελάτες που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες e-Banking και m-Bankingήταν 30% περισσότεροι σε σχέση με το 2019 ενώ, το 52% αυτών χρησιμοποίησαντο Mobile Αpp, σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 42% σε ετήσια βάση.
Στο διάστημα 16 Μαρτίου 2020 – 31 Ιανουαρίου 2021 οι συναλλαγές μέσω Eurobank Mobile Banking αυξήθηκαν κατά 70%.
Κατά το διάστημα Μαρτίου 2020 – Δεκεμβρίου 2020:
Tο 29% των συνολικών αιτήσεων πιστωτικών καρτών έγινε μέσω e–Banking ενώ καταγράφηκε ετήσια αύξηση 38% στις εκδόσεις προπληρωμένων καρτών.
Καταγράφηκε αύξηση 21% στη συνολική παραγωγή ψηφιακών πωλήσεων.
Η εξυπηρέτηση μέσω των Social Media σημείωσε άνοδο 70% ενώ αύξηση 50% παρουσίασε η εξυπηρέτηση μέσω της ιστοσελίδας www . eurobank . gr , με την Τράπεζα να σημειώνει τη μεγαλύτερη αύξηση σε αναζητήσεις χρηστών για το e–Banking.
Η διαθεσιμότητα των εναλλακτικών καναλιών του e-Banking, του m-Banking και του v–Banking, προσεγγίζει ήδη το 100% ενώ στο διάστημα 16 Μαρτίου 2020 – 31Ιανουαρίου 2021, οι συνολικές εγγραφές μέσω Digital On Boarding αυξήθηκαν κατά 156% σε ετήσια βάση
Η πρωτοποριακή υπηρεσία v-Banking με νέες διευρυμένες υπηρεσίες για ιδιώτες και επιχειρήσεις, εξυπηρετεί, ήδη, 12.000 επαγγελματίες και 2.500 ιδιώτες πελάτες της Τράπεζας και παρουσιάζει αλματώδη άνοδο στον αριθμό κλήσεων από πελάτες, κατά 48% στο πρώτο δίμηνο του 2021 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Αυξημένες κατά σχεδόν 55,5% είναι οι ημερήσιες video κλήσεις σε ετήσια βάση. Μόνο κατά την διάρκεια του πρώτου διμήνου Ιανουαρίου –Φεβρουαρίου 2021, έγιναν 7.306 κλήσεις για την εξυπηρέτηση πελατών μέσω v-Banking, δηλαδή 220 και πλέον κλήσεις την ημέρα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.