Ένα από τα ερωτήματα της δημοσιογραφικής, και όχι μόνο πιάτσας, είναι τι συμβαίνει με το σάιτ Popaganda καθώς μια ανάρτηση στο Facebook του Παναγιώτη Μένεγου έφερε στην επιφάνεια το ζήτημα αλλά με ασαφή τρόπο, δημιουργώντας περισσότερες απορίες, την ώρα που όλη η αρχική ομάδα που δημιούργησε το σάιτ τηρεί σιγή ιχθύος.   

Συγκεκριμένα έγραψε:

«Εδώ και κάποιες μέρες δεν έχουμε καμία ανάμειξη στο περιεχόμενο που ανεβαίνει στην Popaganda. Για την ακρίβεια, δεν είμαστε καν διαχειριστές του site, αφού έχουμε αποκλειστεί από τα δικαιώματα του administrator. Είναι μια πολύ δυσάρεστη εξέλιξη για μας αφού, όπως αρκετοί ξέρετε (και όλοι μπορείτε να καταλάβετε), έχουμε δώσει τα πάντα εδώ κι 7.5 χρόνια ούτως ώστε η Popaganda να εξελιχθεί σε ένα πραγματικά ανεξάρτητο, αξιόπιστο κι ενδιαφέρον on-line περιοδικό με απόλυτη έμφαση στο πρωτογενές περιεχόμενο. Ασφαλώς, δεν το πετύχαμε μόνοι μας – ηγηθήκαμε μιας απίστευτα εργατικής κι εξαιρετικά ταλαντούχας συντακτικής ομάδας που αυτήν την στιγμή έχει παραμείνει ακέφαλη παρά τη θέλησή μας. Κρίνουμε σκόπιμο να το δηλώσουμε δημοσίως γιατί αισθανόμαστε ότι αυτό που βλέπετε σήμερα στο popaganda.gr είναι μια παραπλανητική προσπάθεια εκμετάλλευσης της φήμης, του ονόματος και της δουλειάς μας όλα αυτά τα χρόνια από ανθρώπους που δεν τους ξέρετε απλούστατα γιατί όλη αυτήν την περίοδο δεν είχαν ρόλο και συμμετοχή.

Το επόμενο, εξίσου δυσάρεστο για μας, βήμα είναι να ακολουθήσουμε όλες τις νόμιμες διαδικασίες κι εφόσον αυτό χρειαστεί κι όλες τις προβλεπόμενες νομικές ενέργειες. 

Ευχαριστούμε για την υποστήριξη»

Από κάτω η υπογραφή της ανάρτησης είναι ως ομάδα, με συνυπογράφοντες τους Σταύρο Διοσκουρίδη, Φώτη Βαλλάτο, Δημήτρη Κουρέλη και Θεοδόση Μίχο.

Τους τελευταίους μήνες ήταν γνωστό ότι οι μέτοχοι του σάιτ, οι οποίοι έχουν αλλάξει μερικώς σε σχέση με την αρχική τους σύνθεση, είχαν βγει στην αγορά και έψαχναν να πουλήσουν.

Συζήτησαν με όλους, από τις Αττικές Εκδόσεις μέχρι την 24 Media αλλά δεν είχαν οριστικοποιήσει κάποιο ντιλ καθώς οι οικονομικές απαιτήσεις τους ήταν πολύ υψηλές. Οι του Popaganda ανέκαθεν «πουλούσαν» τους εαυτούς τους ακριβά και αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά και οι διαφημιστές με τους οποίους συνεργάστηκαν αλλά και οι πελάτες τους.

Υπήρχαν όμως θέματα και στα καθημερινά της λειτουργίας του σάιτ καθώς κάποια από τα βασικά στελέχη της λεγόμενης «μετοχικής ομάδας» δεν είχαν ιδιαίτερη παρουσία στα δρώμενα και τα γραφόμενα. Παρόλα αυτά οι άνθρωποι αυτοί ήταν, και είναι, το «πρόσωπο» που Popaganda, αυτούς που γνωρίζει ο κόσμος και αυτοί που προσέλκυσαν, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, το ενδιαφέρον του κοινού. Υπήρχε λοιπόν εύλογη δυσαρέσκεια από τους υπόλοιπους που έτρεχαν τα day to day. 

Το επόμενο πρόβλημα έχει να κάνει με τη λέξη «μέτοχοι», η οποία χρησιμοποιείται μάλλον κατ’ ευφημισμό καθώς δεν υπήρχε ουσιαστικά κάποιο κεφάλαιο που επένδυσε ο καθένας ώστε να δικαιολογεί τις απαιτήσεις του. 

Μέχρι που εμφανίστηκε ο Μανώλης Βεριγάκης ο οποίος παρουσιάστηκε από τους υπόλοιπους ως μέτοχος και μάλιστα ως αυτός που πληρώνει και αυτός που εμφανίζεται στις συναντήσεις με τις διαφημιστικές, λέγοντας ατάκες του τύπου «πρέπει να έρθουν περισσότερα χρήματα, έχω βαρεθεί να πληρώνω». Αν και εφόσον έχει βάλει χρήματα, όπως λένε, τότε ενδεχομένως (δικαίως ή αδίκως) επιζητά μεγαλύτερο ποσοστό, ειδικά τώρα που παίζεται κάποιο ντιλ.

Ποιο είναι λοιπόν το επικρατέστερο σενάριο;

Η αρχική ομάδα έχει έρθει σε ρήξη με τον Βεριγάκη (κάποιοι λένε μέχρι ότι έπαιξαν ξύλο) γιατί ενόψει κάποιας πιθανής πώλησης υπάρχει διαφωνία στη μοιρασιά των χρημάτων καθώς ο καθένας ζητάει ότι θέλει, ως μέτοχος φυσικά. Η μια πλευρά είναι αυτή που όλοι γνωρίζουν ως Popaganda και η άλλη πλευρά αυτή που κινεί το σάιτ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.  

Κάπως έτσι, η δεύτερη πλευρά πέταξε την πρώτη έξω από το διαχειριστικό με αποτέλεσμα το ποστάρισμα του Μένεγου. 

Γιατί όμως η αρχική ομάδα «μετόχων» δεν λέει τα πράγματα με το όνομα τους;

Γιατί και οι δύο πλευρές παίζουν το παιχνίδι τους προσπαθώντας να αποκομίσουν μεγαλύτερα οφέλη και έχουν στο μυαλό τους ότι «οι απέναντι» θα υποχωρήσουν, οπότε δεν θέλουν (ακόμη) να τραβήξουν το σκοινί καθώς όλοι θα βγουν χαμένοι.

Η εικόνα βέβαια αυτή που παρουσιάζουν αυτήν τη στιγμή στους υποψήφιους αγοραστές είναι για γέλια ή καλύτερα για να πέφτει η τιμή πώλησης κάθε λεπτό που περνάει.