Κάθε Ιούνιο γιορτάζεται σε αρκετές χώρες του κόσμου ο Μήνας Υπερηφάνειας αφιερωμένος στην προώθηση της ορατότητας, της ισότητας και της εκπροσώπησης όλων των Λεσβιών, Ομοφυλόφιλων, Αμφιφυλόφιλων, Τρανς, Κουίρ και Ίντερσεξ ατόμων (ΛΟΑΤΚΙ+) ως κοινωνική ομάδα.

Είναι μια γιορτή κατά του ρατσισμού, κατά των διακρίσεων, των προκαταλήψεων και υπέρ της διεκδίκησής ίσων δικαιωμάτων.

Ο Μήνας Υπερηφάνειας είναι μια μεγάλη γιορτή και για τα brands τα οποία αρκετά από αυτά έχουν συμβάλλει στην προώθηση της διαφορετικότητας και της ισότιμης ένταξης, αλλά κυρίως στο κομμάτι της ορατότητας. Μάλιστα πλέον η ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα αποτελεί μια «υπολογίσιμη δύναμη» και με την έρευνα της Gallup να υποδεικνύει ότι 7.1% των Αμερικανών δηλώνουν μέλη της, διαμορφώνεται ένα νέο τοπίο στην αγορά.

Η ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα έχει αναμφίβολα «επηρεάσει» τη διαφήμιση και αρκετά brands έχουνε προβεί στη διαμόρφωση διαφημιστικών ταινιών με αυτό το κοινό – στόχος. Οι παγκόσμιοι κολοσσοί φοράνε τα πιο πολύχρωμα ρούχα τους και μας αφηγούνται ιστορίες υπερηφάνειας. Όλα για την αγάπη, όλα για την ισότιμη ένταξη!

12 πολύχρωμες διαφημίσεις για τη ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα

LEGO

Η πιο χρωματιστή και γλυκιά καμπάνια ήρθε και φέτος από την LEGO. Μια ολόκληρη αλφάβητος με υπέροχες ιστορίες από το Α έως το Ω, φυσικά με τουβλάκια της LEGO, θα αποθεώσει τον Μήνα Υπερηφάνειας για τα καλά!

Absolut Vodka

Η δημοφιλής Vodka συνεργάζεται με τον κωμικό Bowen Yang σε μια καμπάνια ευαισθητοποίησης και στήριξης των ΛΟΑΤΚΙ+ εστιατορίων και μπαρ, τα οποία συρρικνώνονται χρόνο με το χρόνο. Η καμπάνια Out&Open συμπεριλαμβάνει μεταξύ άλλων οικονομική στήριξη του ΛΟΑΤΚΙ+ εμπορικού επιμελητηρίου της Αμερικής και εκπαιδευτικά προγράμματα για τις επιχειρήσεις αυτές.

Pantene

Όλοι έχουν το δικαίωμα να εκφράσουν την πραγματική τους ταυτότητα σύμφωνα με την Pantene. 12 μέλη της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας εξιστορούν προσωπικές εμπειρίες και την στήριξη που έλαβαν από το περιβάλλον τους. Μια καμπάνια που στόχο είχε να ευαισθητοποιήσει την αγορά και το περιβάλλον εργασίας για ένα μέλλον συμπερίληψης και ίσων ευκαιριών.

Ralph Lauren

Με περισσότερα από 30 χρόνια δέσμευσης και στήριξης της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, ο οίκος Ralph Lauren παρουσιάζει ιστορίες αληθινών ανθρώπων μέσα από τα μάτια του πρώην αρχισυντάκτη του περιοδικού OUT, Phillip Picardi. Παράλληλα, ο οίκος παρακινεί τους πελάτες του να κάνουν μια δωρεά στο Stonewall Community Foundation και να ενισχύσουν έτσι τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα.

Oreo

Μια συγκινητική ιστορία η οποία υπογραμμίζει πως το “coming out” δεν είναι μια στιγμή, αλλά μια συνεχόμενη διαδικασία θάρρους και αγάπης.

Google

Με βαθιά παράδοση στο Μήνα Υπερηφάνειας η Google μοιράζεται μαζί μας ιστορίες queer, τολμηρές και τρυφερές, άξιες να μας εμπνεύσουν θετικά.

Netflix

Ντοκιμαντέρ, δραματικές σειρές, κωμωδίες, μια τεράστια γκάμα από ΛΟΑΤΚΙ+ ιστορίες διαθέτει στο περιεχόμενό της, η μεγαλύτερη ψυχαγωγική πλατφόρμα στον κόσμο. Και έχει κάθε καλό λόγο να το γιορτάζει!

Dr. Martens

Δύο πρεσβευτές της κοινότητας πρωταγωνιστούν στη σειρά “Pride Generations”. Η συνιδρύτρια του London Black Pride, Lady Phyll και η ιδρύτρια του London Trans+ Pride, Lucia Blayke συζητούν για τους αγώνες τους και τις προκλήσεις σε αυτό το ταξίδι για τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους μέσα από τον ακτιβισμό.

Macy’s

Ιστορίες ανθρώπων που δεν έτυχαν υποστήριξης. Με το The Trevor Project οι νέοι βρίσκουν βοήθεια για να προχωρήσουν, χωρίς να χρειάζεται να αλλάξουν.

H&M

Η οικογένεια που διαλέγουμε, είναι η οικογένεια με την οποία αισθανόμαστε καλά και είμαστε ο εαυτός μας!

CBC

Σε καιρό πολέμου οι ΛΟΑΤΚΙ+ πρόσφυγες αποτελούν εύκολα θύματα άνισης μεταχείρισης και bullying. Ακτιβιστές βοηθούν τους Ουκρανούς ΛΟΑΤΚΙ+ πρόσφυγες και περισσότερο τα τρανς άτομα, να βρουν καταφύγιο, περίθαλψη και να μετακινηθούν.