Οι δύο οργανισμοί ανανέωσαν το μνημόνιο συνεργασίας τους, έως τις 31 Δεκεμβρίου 2030.
Τοποθέτηση – «βόμβα» από τον Πρόεδρο της Μπαρτσελόνα.