Το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών έκανε σύγκριση και έβγαλε συμπεράσματα
Ο αρχικός στόχος της πρωτοβουλία ήταν να ενταχθούν σε αυτήν τουλάχιστον 600 κωδικοί προϊόντων
Η οικονομική κρίση και η αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών έχουν αλλάξει άρδην τον χάρτη των…
Οι δύο λόγοι που δεν πέφτει η κατανάλωση – Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα…
Ο κ. Θεοδωρικάκος αναφέρθηκε πρόσφατα στον εξαπλασιασμό των προστίμων για παραπλανητικές πρακτικές, αλλά και την…
Στόχος του υπουργείου είναι έως την επόμενη εβδομάδα να έχουν ενταχθεί στην πρωτοβουλία τουλάχιστον 600…
Η τιμή ανά μονάδα προϊόντος ήταν οριακά μειωμένη κατά 0,1%, μετά τις μεγάλες ανατιμήσεις που…
Σε περίπου 10 ημέρες τα νέα ταμπελάκια τιμών στα σούπερ μάρκετ με τις πιο φτηνές…
Οι μειώσεις διαμορφώνονται από 5% έως 24% - Έρχονται μειώσεις τιμών, το επόμενο διάστημα, σε…
Μόλις 32 είναι τα προϊόντα των 12 εταιρειών που προχώρησαν σε μειώσεις τιμών από 6%…