Η Skroutz συνδέει εκατομμύρια καταναλωτές με χιλιάδες καταστήματα που επιλέγουν την προβολή τους μέσω της…
Tο 25% των παραγγελιών που διαχειρίστηκε η Skroutz Last Mile παραδόθηκαν σε Skroutz Point.
Η μαγεία των Χριστουγέννων ζωντανεύει για 2η χρονιά στη σκηνή του Θεάτρου Ακροπόλ μέσα από…
Οι καταναλωτές θα κερδίζουν κουπόνια κάνοντας τις αγορές τους από την πλατφόρμα με mastercard από…
H στρατηγική συνεργασία εναρμονίζεται πλήρως με τη γενικότερη φιλοσοφία των δύο οργανισμών.
Η ασφάλεια στις online αγορές αλλά και η συνεχής δημιουργία καινοτόμων λύσεων πληρωμών βρίσκεται στο…
Η σύμπραξη ξεκινά με το integration των λύσεων Epsilon Smart
Η Skroutz επέλεξε μια τακτική της λογικής «νίπτω τας χείρας μου» η οποία άφησε την εταιρεία…
Οπως όλα δείχνουν, μικρά «ηλεκτρονικά» καταστήματα που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα της Skroutz, εξαπατούν…
Ταυτόχρονα, προχώρησε σε ενέργειες στήριξης και αποζημίωσης των καταναλωτών.