Παραμένει ζημιογόνος η ελληνική ιδιωτική τηλεόραση και το 2022.
Με εξαίρεση τον ΣΚΑΪ, που συνέχισε τις κερδοφόρες χρήσεις, οι υπόλοιποι σταθμοί εξακολουθούν να εμφανίζουν ζημίες.
Ωστόσο, καθώς δεν έχουν δημοσιευθεί τα οικονομικά αποτελέσματα της Άλτερ Έγκο ΜΜΕ, στα οποία περιλαμβάνεται και ο κλάδος τηλεόρασης του Mega, η εικόνα αυτή δεν είναι η τελική.
Επίσης, η ΕΡΤ, με την ενίσχυση του ανταποδοτικού τέλους των 3 ευρώ, συνιστά έναν ισχυρό τηλεοπτικό πόλο, που κερδίζει ένα μερίδιο από τη διαφήμιση της ιδιωτικής τηλεόρασης. Με την ενδεχόμενη αύξηση του ανταποδοτικού τέλους η ΕΡΤ ενδέχεται να αποσυρθεί από τη διαφήμιση.
ΣΚΑΪ: Η ιδιοκτήτρια εταιρεία του ΣΚΑΪ, Ειδήσεις Ντοτ Κομ ΑΕ, παρέμεινε κερδοφόρος. Το 2022 παρουσίασε κύκλο εργασιών ύψους 59.246.465,50 ευρώ έναντι 64.578.094,22 ευρώ το 2021. Τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε 2.091.583,23 ευρώ έναντι, επίσης, κερδών 6.155.988,20 ευρώ στη χρήση 2021.
ΕΡΤ: Ο κύκλος εργασιών της ΕΡΤ ΑΕ το 2022 αυξήθηκε στα 202.671.000 ευρώ έναντι 198.692.000 ευρώ το 2021 και στηρίζεται κυρίως στα έσοδα από το ανταποδοτικό τέλος. Τα προ φόρων κέρδη της ΕΡΤ ανήλθαν σε 15.631.000 ευρώ έναντι 34.626.000 ευρώ το 2021. Το σύνολο των εξόδων της ΕΡΤ ανήλθε το 2022 σε 193.290.000 ευρώ έναντι 176.888.000 ευρώ το 2021. Η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά πως «η κερδοφορία του 2023 θα κινηθεί σε χαμηλότερα επίπεδα σε σύγκριση με την κλειόμενη χρήση του 2022. Η πρόβλεψη αυτή τίθεται σε καθεστώς επαναξιολόγησης εξαιτίας του πολέμου στην Ουκρανία, του ενεργειακού κόστους και των πληθωριστικών πιέσεων».
ΑΝΤΕΝΝΑ TV AE: Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας μειώθηκε στα 97.830.420 ευρώ το 2022 από 102.615.264 ευρώ το 2021. Στη χρήση του 2022 εμφάνισε ζημίες ύψους 18.603.838 ευρώ έναντι ζημιών ύψους 1.740.644 το 2021. Το σύνολο των υποχρεώσεών της μειώθηκε σε 382.913.583 ευρώ το 2022 από 405.419.984 ευρώ το 2021. Τα έσοδα από τη διαφήμιση έπεσαν στα 51.615.507 ευρώ το 2022 από 59.114.195 ευρώ το 2021.
Star: Ο κύκλος εργασιών της Νέα Τηλεόραση ΑΕ το 2022 ανήλθε σε 60,16 εκατ. ευρώ έναντι 69,33 εκατ. ευρώ το 2021, εμφανίζοντας μείωση 13,22%. Τα προ φόρων αποτελέσματα διαμορφώθηκαν σε ζημίες 14,96 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 2,55 εκατ. ευρώ το 2021. Τα έσοδα από τις διαφημίσεις ανήλθαν σε 51.735.385 ευρώ το 2022 από 58.691.969 ευρώ το 2021.
Alpha: Ο κύκλος εργασιών της Alpha Δορυφορική Τηλεόραση ΑΕ αυξήθηκε στα 72.238.716 ευρώ το 2022 έναντι 61.322.383 ευρώ το 2021. Η εταιρεία που ελέγχει τον Alpha εμφάνισε ζημίες ύψους 3.134.910 ευρώ το 2022 έναντι ζημιών ύψους 17.992.089, ευρώ στη χρήση 2021. Tο μερίδιο του Alpha στη διαφήμιση αυξήθηκε στα 60.200.724 ευρώ το 2022 από 53.218.458 ευρώ το 2021, εξαιτίας της ανόδου της τηλεθέασης, καθώς ανέβηκε στο 12,46% από το 11,72% το 2021.
Open: Ο κύκλος εργασιών της Ραδιοτηλεοπτική ΑΕ, που ελέγχει το Open, το 2022 ανήλθε σε 20.965.464 ευρώ έναντι 25.153.594 ευρώ το 2021 και οι ζημίες προ φόρων σε 21.655.361 ευρώ το 2022 από 20.788.279 ευρώ το 2021.
Μακεδονία TV: Η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών ύψους 3.645.275 ευρώ το 2022 έναντι 6.334.481 ευρώ το 2021. Οι ζημίες προ φόρων ανήλθαν σε 3.508.233 ευρώ το 2022 από 1.825.753 ευρώ το 2021.
Διαβάστε ακόμη:
- Ναταλία Γερμανού: «Δεν ακούγεται ωραίο ότι είμαι η πιο φτηνή παρουσιάστρια»
- Eurovision 2024: Εντείνονται οι φωνές που ζητούν τον αποκλεισμό του Ισραήλ
- Καιρός: Ανεβαίνει η θερμοκρασία και έρχονται ισχυροί νοτιάδες
- Καλλιακμάνης: Υπάρχει πρόσωπο – μυστήριο που μπορεί να δώσει τη λύση για την εξαφάνιση