Νέες υπηρεσίες μέσω κινητού τηλεφώνου θα προσφέρει η ΑΑΔΕ στους φορολογούμενους για να διεκπεραιώνουν σε χρόνο εξπρές τις φορολογικές τους συναλλαγές. Με βάση το προγραμματισμό της ΑΑΔΕ από το φθινόπωρο επαγγελματίες και επιχειρήσεις θα μπορούν να εκδίδουν τιμολόγια και δελτία αποστολής από το κινητό τους τηλέφωνο ενώ όλοι οι φορολογούμενοι θα μπορούν να αποθηκεύουν πιστοποιητικά που ζητούν φορείς και οργανισμοί για την ολοκλήρωση των συναλλαγών τους.

Παράλληλα, θα βγει στον αέρα το chatbox με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης που θα δίνει απαντήσεις σε μια σειρά από ζητήματα και θα δημιουργηθεί ένα νέο τηλεφωνικό κέντρο όπου εξειδικευμένοι υπάλληλοι θα δίνουν απαντήσεις στα ερωτήματα των φορολογουμένων.

Αναλυτικότερα το σχέδιο δράσης για την διεύρυνση των φορολογικών μέσω κινητού προβλέπει τα εξής:

1.Νέα εφαρμογή για επαγγελματίες και επιχειρήσεις μέσω της οποίας θα μπορούν ανά πάσα στιγμή από όπου κι αν βρίσκονται να εκδίδουν τιμολόγιο το οποίο αυτόματα θα ανεβάζουν στα ηλεκτρονικά βιβλία.

2.Έκδοση ψηφιακού δελτίου αποστολής. Με το ψηφιακό δελτίο αποστολής ο ελεγκτικός μηχανισμός θα μπορεί σε πραγματικό χρόνο να ελέγχει τη διακίνηση των προϊόντων

3.Αποθήκευση εγγράφων και πιστοποιητικών που χρειάζονται οι φορολογούμενοι για τις συναλλαγές

4.Πληρωμή φόρων, λήψη ειδοποιήσεων και παρακολούθηση υποχρεώσεων

5.Ειδοποιήσεις για το υπόλοιπο των δόσεων της ρύθμισης και για περιπτώσεις απώλειας κάποιας από τις τρέχουσες ρυθμίσεις

6.Ενημέρωση για τις ημερομηνίες πληρωμής του φόρου εισοδήματος, ΕΝΦΙΑ, ΦΠΑ, και άλλων φόρων και τελών. Ειδικότερα η ενημέρωση θα αφορά:

  • Τα βεβαιωμένα χρέη εκτός ρύθμισης όπως για παράδειγμα ο ΕΝΦΙΑ, το ποσό της βεβαίωσης, τις πληρωμές, τους τυχόν συμψηφισμοί με επιστροφές και το υπόλοιπο της οφειλής στο τέλος του μήνα.
  • Το συνολικό ποσό της βεβαίωσης για το φόρο εισοδήματος, την ειδική εισφορά αλληλεγγύης και το τέλος επιτηδεύματος, τις καταβολές και το υπόλοιπο της οφειλής.
  • Τυχόν οφειλές και πληρωμές για το φόρο μεταβίβασης ακινήτων.
  • Τα χρέη που έχουν ενταχθεί σε ρυθμίσεις, τις δόσεις που έχουν πληρωθεί και τα ποσά που απομένουν για εξόφληση.
  • Τα ποσά που πιστώθηκαν στους τραπεζικούς λογαριασμούς όπως για παράδειγμα κέρδη από την φορολοταρία, καταβολή κοινωνικών επιδομάτων κ.α.
  • Τις συνολικές συναλλαγές του μήνα που αφορούν πληρωμές, συμψηφισμούς, διαγραφές, εισπράξεις από το δημόσιο καθώς και τα υπόλοιπα των ρυθμισμένων ή μη οφειλών.

7.Δημιουργία ενός σύγχρονου τηλεφωνικού κέντρο που θα δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα των φορολογουμένων αντίστοιχο με αυτό που λειτουργεί στο υπουργείο Εργασίας και τον ΕΦΚΑ.

8. Chatbot που, με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, θα μπορεί να δίνει απαντήσεις σε μια σειρά από ζητήματα.

Διαβάστε ακόμη