Καλύτερα του προβλεπόμενου αποδείχθηκαν τα οικονομικά μεγέθη της Procter & Gamble (P&G) για το β΄ τρίμηνο, χάρη στην αύξηση των τιμών σε διάφορα προϊόντα, όπως οι οδοντόπαστες Crest και οι πάνες Pampers.

Συγκεκριμένα, τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 3,38 δισ. δολάρια ή σε 1,37 δολάριο/μετοχή έναντι 3,05 δισ. δολαρίων το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Το συγκεκριμένο ποσό ήταν υψηλότερο και έναντι των εκτιμήσεων (1,32 δολ/μετοχή).

Από την πλευρά τους, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 5% και διαμορφώθηκαν σε 20,55 δισ. δολάρια έναντι των αναμενόμενων 19,98 δισ. δολαρίων.

Εδώ και περίπου δύο χρόνια, πάντως, η P&G προβαίνει σε διαδοχικές αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων της, σε μια προσπάθεια άμβλυνσης του κόστους παραγωγής.

Κι αυτό ήδη αντανακλάται στον όγκο των πωλήσεων, ο οποίος κατέγραψε πτώση για 5ο διαδοχικό τρίμηνο, σημειώνοντας κάμψη κατά 1%.

Για την περίοδο Ιουλίου 2023 – Ιουνίου 2024, η P&G εκτίμησε ότι τα έσοδα θα αυξηθούν κατά 3% έως 4%. Οι αναλυτές της Wall Street είχαν βάλει τον πήχη πέριξ του 4,5%.

Τα κέρδη ανά μετοχή, επίσης, αναμένεται να ενισχυθούν κατά 6% έως 9%, δηλαδή εντός του ορίου πρόβλεψης των αναλυτών (8,8%).

Διαβάστε περισσότερα