Η Procter & Gamble (P&G), κατασκευάστρια των Tide, Pampers και Gillette, αναθεώρησε προς τα κάτω τις εκτιμήσεις της για τις ετήσιες πωλήσεις και τα κέρδη της, επικαλούμενη τις επιπτώσεις των δασμών και την αυξημένη μεταβλητότητα στη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Η εταιρεία αναμένει πλέον οργανική αύξηση πωλήσεων περίπου 2% για τη φετινή χρήση, σημαντικά χαμηλότερη από την προηγούμενη πρόβλεψη για αύξηση 3% έως 5% που είχε ανακοινωθεί τον Ιανουάριο.

Για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 19,8 δισ. δολάρια, με τον συνολικό όγκο οργανικών πωλήσεων να παραμένει αμετάβλητος. Ανοδική τάση κατέγραψαν τα προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής περιποίησης, ενώ μειώθηκε ο όγκος στις κατηγορίες βρεφικής και γυναικείας φροντίδας. Οι τιμές αυξήθηκαν κατά 1%, κυρίως λόγω του τομέα καλλυντικών.

«Καταφέραμε συγκρατημένη αύξηση πωλήσεων και κερδών ανά μετοχή σε ένα δύσκολο και ασταθές περιβάλλον», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Τζον Μόλερ και πρόσθεσε: «Προσαρμόζουμε τις βραχυπρόθεσμες προβλέψεις μας ώστε να αντανακλούν τις πραγματικές συνθήκες της αγοράς».

Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η P&G αναμένει τώρα τα κέρδη ανά μετοχή για το οικονομικό έτος (που λήγει τον Ιούνιο) να κινηθούν μεταξύ 6,72 και 6,82 δολαρίων, έναντι 6,59 δολαρίων πέρυσι, κάτω από την πρόβλεψη του Ιανουαρίου.

Η μετοχή υποχωρούσε κατά 2% στις προσυνεδριακές συναλλαγές στη Νέα Υόρκη. Από την αρχή του έτους, η P&G καταγράφει πτώση 1%, αισθητά μικρότερη από τη μείωση 9% του δείκτη S&P 500.

Διαβάστε ακόμη: