Αναβαθμισμένη είναι η παρουσία κρατικών και ιδιωτικών εξοπλιστικών μεγαθηρίων που συμμετέχουν στην Έκθεση DEFEA.

Για να ξέρετε τι ακριβώς συμβαίνει, σας ενημερώνω εγκύρως ότι οι μεγάλοι λομπίστες των εξοπλιστικών έχουν επιλέξει ξεχωριστά ξενοδοχεία.

Σε άλλα μένουν οι Αμερικανοί, σε άλλα οι Γερμανοί. Διαφορετικά ξενοδοχεία έχουν επιλέξει οι Γάλλοι και δικά τους οι Ισραηλινοί.

Οι λομπίστες θα παραμείνουν στην Αθήνα και μετά την Έκθεση, για να διερευνήσουν το καθεστώς που θα διέπει τις προμήθειες.

Βέβαια γνωρίζουν πολύ καλά ότι καθοριστικό ρόλο θα παίξει και πάλι το Μαξίμου, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο Νίκος Δένδιας δεν θα έχει λόγο και άποψη.

Αυτό που μπερδεύει τους ξένους αντιπροσώπους είναι η δημιουργία Γενικής Γραμματείας με επικεφαλής τον σύμβουλο του πρωθυπουργού, κ. Ντόκο.

Πάντως τα μαχαιρώματα έχουν αρχίσει τόσο ανάμεσα στα ξένα εξοπλιστικά μεγαθήρια όσο και στους εγχώριους παράγοντες που διεκδικούν μερίδιο από την πίτα των εξοπλιστικών.

Όπως πληροφορούμαι εγκύρως, ο ανταγωνισμός ανάμεσα στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά του Γιώργου Προκοπίου και τα ναυπηγεία Ελευσίνας και Σύρου του Πάνου Ξενοκώστα είναι μεγάλος και σίγουρα θα έχουμε εχθροπραξίες.

Το ίδιο συμβαίνει και με τον Όμιλο ΒΙΟΧΑΛΚΟ του Μιχαήλ Στασινόπουλου, ο οποίος διαμηνύει στην κυβέρνηση ότι έχει τεχνογνωσία στην κατασκευή τεθωρακισμένων και δεν είναι μόνο ο Ευάγγελος Μυτιληναίος με την οικογένεια Ανιέλι ο μόνος που διαθέτει εργοστάσιο στον Βόλο για την κατασκευή τεθωρακισμένων οχημάτων.

Προφανώς ο Όμιλος ΒΙΟΧΑΛΚΟ επιχειρεί να μετατρέψει την Μεταλλουργική Ηπείρου σε αμυντική βιομηχανία για να διεκδικήσει μερίδιο από τις προμήθειες. Στο παιχνίδια μπαίνει δυναμικά και ο Όμιλος Θεοχαράκη, οπότε ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος.

Διαβάστε ακόμη: