Ο Περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς έδωσε δυναμικό «παρών» στη διεθνή τουριστική έκθεση World Travel Market (WTM) London 2025, ενισχύοντας την εξωστρέφεια της Αττικής και την προώθησή της ως σύγχρονου, πολυδιάστατου και ανταγωνιστικού προορισμού στη διεθνή σκηνή.

Η συμμετοχή της Περιφέρειας πραγματοποιείται στο εθνικό περίπτερο του ΕΟΤ, στο ExCeL London Exhibition & Convention Centre, με στόχο την ανάδειξη της Αττικής ως προορισμού τεσσάρων εποχών, που συνδυάζει ιστορία, πολιτισμό, φυσικό τοπίο, γαστρονομία και σύγχρονες υποδομές.

Η Αττική ως “The Greater Athens Region”

Η Περιφέρεια Αττικής παρουσιάζει ανανεωμένο έντυπο και ψηφιακό υλικό, στο οποίο προβάλλεται το χαρτοφυλάκιό της: κοσμοπολίτικοι προορισμοί, νησιωτικές και ηπειρωτικές επιλογές, πολιτιστικές διαδρομές, γαστρονομία, θαλάσσιος τουρισμός, επαγγελματικός τουρισμός και νέες μορφές ευεξίας.

Ο ονομαστικός επαναπροσδιορισμός ως “The Greater Athens Region” ενισχύει την αναγνωρισιμότητα και το brand της Αττικής στον διεθνή τουριστικό χάρτη.

Άλμα 57% από τη βρετανική αγορά

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, οι Βρετανοί ταξιδιώτες δείχνουν έντονη προτίμηση στην Αττική:
144.700 επισκέψεις στο α’ τρίμηνο 2025 από 91.900 το 2024
Αύξηση 57%
737.420 διανυκτερεύσεις, από 558.200 πέρυσι

Τα στοιχεία επιβεβαιώνουν τη δυναμική της αγοράς του Ηνωμένου Βασιλείου και τη δυνατότητα περαιτέρω ανάπτυξης με στοχευμένες δράσεις.

Χαρδαλιάς: «Ο τουρισμός είναι πυλώνας βιώσιμης ανάπτυξης»

Κατά την τελετή εγκαινίων του περιπτέρου της Αττικής, ο Νίκος Χαρδαλιάς τόνισε ότι η Περιφέρεια επενδύει σε μια ολιστική στρατηγική τουρισμού που συνδέει ποιότητα, βιωσιμότητα, καινοτομία και παράδοση.
«Η Αττική είναι ιδανικός προορισμός για κάθε ταξιδιώτη, όλες τις ημέρες του χρόνου» σημείωσε.

Ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε επίσης στις 280+1 εμβληματικές παρεμβάσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη και θα αλλάξουν την εικόνα του Λεκανοπεδίου, από αντιπλημμυρική θωράκιση μέχρι έργα βιώσιμης ανάπτυξης και νέους χώρους πρασίνου.

“Greece Insights”: Η παρέμβαση στο Media Centre

Στη δράση «GREECE INSIGHTS» του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, ο Χαρδαλιάς παρουσίασε τα στρατηγικά πλεονεκτήματα της Αττικής, ενώ αναφέρθηκε στη δημιουργία του “The Greater Athens Region”, του νέου μηχανισμού στρατηγικής διαχείρισης και προβολής προορισμού.

Παρούσα ήταν η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία παρουσίασε τις προβλέψεις για το 2026 και τον απολογισμό της χρονιάς, καθώς και η διεθνούς φήμης ιστορικός Bettany Hughes.

Νέα μητροπολιτικά έργα και πράσινες διαδρομές

Ο Περιφερειάρχης παρουσίασε το πρόγραμμα αστικής και περιβαλλοντικής αναγέννησης της Αττικής:
• Αναβάθμιση των τριών μητροπολιτικών πάρκων (Πεδίον του Άρεως, Αττικό Άλσος, Πάρκο «Αντώνης Τρίτσης»)
• Δημιουργία του νέου μητροπολιτικού πάρκου “ΑΕΝΑΟΝ” στον Φαληρικό Όρμο
• Νέες πράσινες διαδρομές σε κάθε γειτονιά
• 21 μεγάλα έργα πολιτισμού σε Αθήνα, Ελευσίνα, Λαύριο μέσα από το «Αττική 2021–2027»

Στόχος: ένας προορισμός εμπειριών, σύγχρονος και φιλικός προς τον άνθρωπο.

Συναντήσεις υψηλού επιπέδου

Ξεχώρισε η συνάντηση του Περιφερειάρχη με τη Sophie Davies, Director των New York Times, όπου συζητήθηκαν συνέργειες για στοχευμένη διεθνή προβολή της Αττικής σε κοινά υψηλού ταξιδιωτικού ενδιαφέροντος.

Στις δράσεις του WTM τον συνόδευσαν στελέχη της Περιφέρειας, του ΠΤΑΑ και μέλη της αντιπολίτευσης, σε μια ενιαία παρουσία που αναδεικνύει την Αττική ως ανερχόμενο μητροπολιτικό κέντρο.

Διαβάστε ακόμη: