Η Vodafone Ελλάδας ανακοίνωσε ότι ο Νίκος Κορωνέλλος (έως σήμερα επικεφαλής Ιδιωτικού Τομέα) αναλαμβάνει εμπορικός διευθυντής Εταιρικών Πελατών.

Ο Νίκος Κορωνέλλος εντάχθηκε στην Vodafone Ελλάδας πριν 13 χρόνια ως Business Ambassador στον τομέα των Λιανικών Πωλήσεων. Στη συνέχεια, μετακινήθηκε στο τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού όπου κατείχε διάφορους ρόλους στην Ελλάδα και τη Μάλτα. Πριν από 3 χρόνια εντάχθηκε στο δυναμικό του Vodafone Business, όπου διαχειρίστηκε τον Τομέα Επιχειρήσεων και στη συνέχεια τον Τομέα Πωλήσεων για τον Ιδιωτικό Τομέα, εκσυγχρονίζοντας την οργανωτική δομή του για την καλύτερη διαχείριση των αναγκών των πελατών, ηγούμενος της επέκτασης των καναλιών πωλήσεων Small Office/Home Office (SOHO) και θέτοντας τις βάσεις για την ανάπτυξη της διείσδυσης των προϊόντων Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Ελλάδα.

Ο Νίκος Κορωνέλλος αναλαμβάνει τη θέση αυτή από σήμερα, αντικαθιστώντας τον Γιώργο Τζανετάκο. Ο Γιώργος Τζανετάκος, ο οποίος εργάστηκε στη Vodafone Ελλάδας για 24 χρόνια. Έχει εργαστεί σε διαφορετικούς εμπορικούς ρόλους και ανέλαβε την ηγεσία του Vodafone Business το 2021, έναν ρόλο στον οποίο ανέπτυξε σημαντικά τον δημόσιο τομέα και τον τομέα Πληροφορικής και Επικοινωνιών.

Παράλληλα, από τον Φεβρουάριο του 2025, την Εμπορική Διεύθυνση Καταναλωτικών Προϊόντων αναλαμβάνει η Zohar Weitz. Η Zohar Weitz εντάχθηκε στον Όμιλο το 2012, έχοντας προηγουμένως 14 χρόνια εμπειρίας σε διάφορες εταιρείες τεχνολογίας στο Ισραήλ, όπως οι Comverse, Amdocs και Pontis. Στον Όμιλο της Vodafone ξεκίνησε με τον τομέα CVM, παρουσιάζοντας always on marketing καμπάνιες, ενώ προώθησε τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την ανάπτυξη προϊόντων.

Στη συνέχεια ανέλαβε την εμπορική διεύθυνση για το ευρωπαϊκό cluster, ηγούμενη 14 μονάδων εμπορικής επιτάχυνσης. Το 2022 έγινε Διευθύντρια Καταναλωτικών Προϊόντων για τη Vodafone στην Τσεχία, όπου πέτυχε σταθερή ετήσια αύξηση εσόδων με παράλληλη αύξηση του περιθωρίου κέρδους. Παρουσίασε ένα απλοποιημένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων, διπλασιάζοντας τη διείσδυση σε υπηρεσίες σύγκλισης, ενώ επέφερε βελτιώσεις στην απόδοση της Vodafone TV και στους δείκτες ικανοποίησης συνδρομητών. Επιπλέον, λάνσαρε το Vodafone One, την πρώτη πρόταση συνδρομής eSIM μέσω εφαρμογής.

Διαβάστε ακόμη: