Αν σε κάποιον πρέπει να χρεωθεί το BARBIECORE αυτός είναι ο Οίκος Valentino και ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Pierpaolo Piccioli.
Ηταν τον περασμένο Μάρτιο όταν το Παρίσι βάφτηκε ροζ για το σόου του Valentino. Εκτοτε τα πάντα έχουν βαφτεί ροζ, το Barbiecore έχει γίνει μεγάλη τάση με πολλές και πολλούς σταρ να ντύνονται από την κορυφή έως τα νύχια στα ροζ. Είναι και πάλι όμως ο Valentino και o Pierpaolo Piccioli που δίνουν άλλο νόημα στο ροζ, στο χρώμα ματζέντα που ο ίδιος δημιούργησε.
Την επόμενη εβδομάδα ο ιταλικός οίκος μόδας ετοιμάζεται να παρουσιάσει την διαφημιστική του καμπάνια Pink PP για το φθινόπωρο του 2022, με πρωταγωνιστές δύο διεθνή ταλέντα και φίλους του οίκου: Την «θεά» Zendaya και τον πιο καλοντυμένο αθλητή στον κόσμο, τον Sir Lewis Hamilton. Και οι δύο τους φορούν ροζ και φωτογραφίζονται ποζάροντας σε ροζ φόντο.
Γιατί ο Valentino τα βάφει όλα ροζ
«Ένα χρώμα, τολμηρό, δυνατό, ρευστό, εξωφρενικό, ένα χρώμα που συνοψίζει όλα όσα μου αρέσουν στη μόδα και όλα όσα επιλέγω να εκπροσωπώ: Την απελευθέρωση από το συνηθισμένο, έναν χώρο για να είσαι ο εαυτός σου, ένα ηχηρό σύμβολο για την ισότητα και την αγάπη», δήλωσε ο creative director του Οίκου Valentino, Pierpaolo Piccioli.
Ο σχεδιαστής απογύμνωσε την χρωματική παλέτα αφήνοντας μόνο ένα χρώμα, αυτό το πολύ ιδιαίτερο ροζ, το οποίο προσδιορίζει ως το χρώμα της αγάπης, της κοινότητας, της ενέργειας και της ελευθερίας. «Η ιδέα του ροζ ως χρώμα που σπάει τα εμπόδια γεννήθηκε πριν από πολύ καιρό. Με τη δουλειά μου πρέπει να μπορώ να πω και να μοιραστώ τις αξίες μου μέσα από μία μόνο εικόνα και ήθελα να εφαρμόσω το ίδιο παράδειγμα σε ένα χρώμα», εξήγησε ο Piccioli. «Κατά συνέπεια, ήταν σχεδόν φυσικό για μένα να ψάξω (και να βρω) κάτι που θα μπορούσε να αγκαλιάσει την ανάγκη έκφρασης και αναπαράστασης μιας νέας και απελευθερωμένης ανθρωπότητας. Επέλεξα τη Zendaya και τον Lewis για το PINK PP για τον ίδιο λόγο που δημιούργησα αυτό το χρώμα, όμορφες ψυχές που χρησιμοποιούν τη φωνή και το ταλέντο τους για να ενώσουν, να ενσωματώσουν, να χτίσουν».
Ο Οίκος Μόδας Valentino ιστορικά συνδέθηκε με το κόκκινο χρώμα, αλλά για το φθινόπωρο του 2022 η απόχρωση του οίκου ήταν ένα έντονο, ματζέντα Pink PP, ένα νέο χρώμα Pantone που σχεδίασε ο Piccioli. Έχει γίνει ένα αναγνωρίσιμο σημάδι της ταυτότητας του brand και στην επίδειξη υψηλής ραπτικής του Valentino στη Ρώμη τον περασμένο μήνα, καλεσμένοι από την Anne Hathaway και την Ariana DeBose μέχρι τη Florence Pugh και την Ashley Park φορούσαν φορέματα στο ματζέντα χρώμα του Piccioli.
Η Zendaya γίνεται η γυναίκα Valentino
Για τη φθινοπωρινή καμπάνια του Valentino, ο Michael Bailey Gates φωτογράφισε τη Zendaya σε έναν μονοχρωματικό χώρο, φορώντας ροζ από την κορυφή ως τα νύχια, ένα μίνι φόρεμα με peplum, αξεσουάρ με μπότες με ψηλές πλατφόρμες, τσάντα με τα γνωστά καρφιά του Valentino, σε ροζ χρώμα φυσικά και αυτά και γάντια. Σε μια δεύτερη εικόνα είναι ντυμένη στα ροζ με διαφορετικά κομμάτια της σειράς αυτής του Οίκου.
Η ηθοποιός, τραγουδίστρια, χορεύτρια και ακτιβίστρια έχει πρωταγωνιστήσει σε αρκετές καμπάνιες του Valentino, αφού για πρώτη φορά επιλέχθηκε από τον Piccioli τον Δεκέμβριο του 2020, παρευρέθηκε σε μερικά από τα σόου του σχεδιαστή και φόρεσε Valentino στα μεγάλα κόκκινα χαλιά.
Η γυναικεία φθινοπωρινή καμπάνια θα κυκλοφορήσει για πρώτη φορά τη Δευτέρα στο τεύχος Σεπτεμβρίου του Harper’s Bazaar Germany.
Ο Valentino θα κυκλοφορήσει επίσης ένα βίντεο με τη Zendaya, και πάλι από τον κινηματογραφιστή του «Euphoria» Marcell Rév, σε συνδυασμό με την καμπάνια Valentino Rendez-Vous. Θα υπάρχει ένας καναπές στη μέση του στούντιο σε ένα ονειρικό σενάριο και soundtrack από τους Yazoo και το «Only You».
Ο Sir Lewis Hamilton σε έναν διαφορετικό ρόλο
Η καμπάνια με πρωταγωνιστή τον Sir Lewis Hamilton θα κυκλοφορήσει την Τρίτη στο τεύχος Σεπτεμβρίου του GQ USA.
Ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1 έχει φωτογραφηθεί συχνά με ρούχα Valentino στο δικό του ιδιότυπο κόκκινο χαλί που στήνει επί 4 φορές σε κάθε αγωνιστικό τριήμερο της F1 και τώρα είναι ο πρώτος Valentino menswear DI.VAs για τη διαφημιστική καμπάνια Valentino Pink PP.
Το DI.VAs είναι μια καμπάνια του Valentino που αντιπροσωπεύει διαφορετικές αξίες και πρωωθούν, με την υποστήριξη του Piccioli, την ενσωμάτωση, τα πολιτικά δικαιώματα και την υποστήριξη της διαφορετικότητας.
Ο Lewis Hamilton έχει δεσμευτεί εδώ και καιρό να κάνει τη διαφορά μέσω της θέσης και της επιρροής του, με στόχο την παγκόσμια ισότητα και μέσω του φιλανθρωπικού του ιδρύματος Mission 44. Το ίδρυμα προσπαθεί να υπερασπιστεί και να ενδυναμώσει νέους από υποεκπροσωπούμενες ομάδες στο Ηνωμένο Βασίλειο μέσω στρατηγικών συνεργασιών, συμπράξεων και επιχορηγήσεων.
Για την καμπάνια, ο Hamilton, φορώντας ένα ροζ σακάκι με κάπα πάνω από ένα φαρδύ ροζ παντελόνι και ροζ αθλητικά παπούτσια, φωτογραφήθηκε από τον Nicolas Kern, κοιτάζοντας ένα κουτί με ροζ μπογιά και με ένα πινέλο στο αριστερό του χέρι, μαρτυά ότι ο ίδιος είναι υπεύθυνος για το γκράφιτι στον τοίχο: «Still I Rise». Το Still I Rise είναι το δικό του μότο, είναι γραμμένο παντού, στο σώμα του με τατουάζ, σε κάθε κράνος του, στα social media του και είναι το μήνυμα που στέλνει πάντα και παντού. Still I Rise ανεξαρτήτως συνθηκών.