Με αυξημένους ρυθμούς κινήθηκαν οι πωλήσεις της Unilever, καθώς επιταχύνεται το turnaround υπό την ηγεσία του διευθύνοντος συμβούλου Hein Schumacher.

Ειδικότερα, τα έσοδα της εταιρείας παραγωγής της μαγιονέζας Hellmann’s αυξήθηκαν κατά 4,5% το τρίτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις προβλέψεις για αύξηση 4,3% που περίμεναν οι αναλυτές.

Οι καταναλωτές αγοράζουν και πάλι περισσότερα από τα brands της, με τον όγκο να αυξάνεται για τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο, πρόσθεσε η Unilever.

Η μετοχή της Unilever αυξήθηκε έως και 3,7% στις αρχικές συναλλαγές, ενώ «σκαρφαλώνει» κατά περίπου 27% από τις αρχές του έτους, σύμφωνα με το Bloomberg.

Η εταιρεία βρίσκεται σε φάση ανασχηματισμού, ο οποίος περιλαμβάνει την απόσχιση ή την πώληση της μονάδας παγωτού και μία πρωτοβουλία για περικοπές του κόστους με αποτέλεσμα την κατάργηση 7.500 θέσεων εργασίας παγκοσμίως.

Το μεγαλύτερο μέρος της τριμηνιαίας αύξησης των πωλήσεων της Unilever προήλθε από τους υψηλότερους όγκους, με τον πληθωρισμό του κόστους εισροών να είναι λιγότερο έντονος συγκριτικά με τα προηγούμενα τρίμηνα.

Σε κάθε περίπτωση, η Unilever επανέλαβε τον ετήσιο στόχο της για αύξηση των πωλήσεων μεταξύ 3% και 5%. Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους για το σύνολο του έτους υπολογίζεται σε τουλάχιστον 18%.

Διαβάστε ακόμη: