Ολοκληρώνεται την Παρασκευή ο οικονομικός έλεγχος στην πολύπαθη ΠΑΕ ΑΕΛ. Η ιδιοκτησία της ΠΑΕ αναμένεται να περάσει στον εφοπλιστή Στυλιανό Ζήση, ιδιοκτήτη της Genoa Shipping. Ο Ζήσης, που έχει καταθέσει εγγυητική επιστολή στον Αχιλλέα Νταβέλη είναι επίσης ιδιοκτήτης εστιατορίων και δύο καταστημάτων που εμπορεύονται πυρά. Έχει δεσμευτεί ότι θα προχωρήσει άμεσα σε αύξηση κεφαλαίου στην ΠΑΕ προκειμένου να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της και να σταματήσει το καθεστώς διαρκούς κρίσης που έχει κουράσει τους φίλαθλους.

Η ΝΔ «κολλάει», ο ΣΥΡΙΖΑ ανασαίνει και η κοινωνία γυρνάει την πλάτη

Τόσο οι τάσεις της MRB όσο και μία ακόμη δημοσκόπηση τα αποτελέσματα της οποίας αναμένεται να δημοσιοποιηθούν μέσα στην εβδομάδα, επιβεβαιώνουν τα ευρήματα των προηγούμενων γκάλοπ. Η Νέα Δημοκρατία κινείται σχεδόν στα ίδια επίπεδα, ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ φαίνεται ότι κερδίζει μία ποσοστιαία μονάδα, το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ και η Μαρία Καρυστιανού εμφανίζουν μονοψήφια ποσοστά, ενώ σε υψηλά επίπεδα κινείται και η λεγόμενη γκρίζα ζώνη των αναποφάσιστων και της αποχής.

Οι «Αττικάρχες» του Ανδρουλάκη και το σχέδιο ανακατάληψης της πρωτεύουσας

Στη Χαριλάου Τρικούπη έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι χωρίς ισχυρή παρουσία στην Αττική δεν υπάρχει δρόμος επιστροφής στην εξουσία. Γι’ αυτό και ο Νίκος Ανδρουλάκης άναψε το πράσινο φως για την επιστράτευση οκτώ «Αττικαρχών», οι οποίοι αναλαμβάνουν να ανασυγκροτήσουν τις κομματικές δυνάμεις στις πιο δύσκολες εκλογικές περιφέρειες της χώρας. Η επιλογή των προσώπων μόνο τυχαία δεν ήταν. Συμμετέχουν στελέχη από όλες τις εσωκομματικές τάσεις, ώστε να αποφευχθούν γκρίνιες και αποκλεισμοί. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η ανάθεση της Α’ Αθήνας στον Χρήστο Πρωτόπαππα, ο οποίος διατηρεί ανοιχτούς διαύλους με τον Χάρη Δούκα και γνωρίζει όσο λίγοι την πολιτική ανθρωπογεωγραφία της πρωτεύουσας. Στόχος είναι η δημιουργία τοπικών πυρήνων πολιτικής παρέμβασης, καθώς οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι το ΠΑΣΟΚ υστερεί σημαντικά στα μεγάλα αστικά κέντρα. Το ΠΑΣΟΚ πάει καλά στην Κρήτη και στην περιφέρεια, όχι όμως στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη…

Η Αλεξία Έβερτ στο σχέδιο Μητσοτάκη για τον «αντι-Σαμαρά»

Σας το είχα πει. Οι συνεχείς παρεμβάσεις της Αλεξίας Έβερτ κατά του Αντώνη Σαμαρά γίνονται σε συνεννόηση με το Μέγαρο Μαξίμου. Κάποιοι εκτιμούν ότι η κόρη του αείμνηστου Μιλτιάδη Έβερτ εξελίσσεται σταδιακά σε ένα χρήσιμο πολιτικό εργαλείο απέναντι στον πρώην πρωθυπουργό.Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ήδη έχουν γίνει συζητήσεις για πιθανή αξιοποίησή της είτε στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας είτε στην Α’ Αθήνας, μια περιφέρεια με έντονο συμβολισμό για την οικογένεια Έβερτ. Στο πρωθυπουργικό περιβάλλον θεωρούν ότι διαθέτει το πολιτικό επώνυμο, την κοινωνική απήχηση και κυρίως τη δυνατότητα να ασκεί κριτική στον Σαμαρά χωρίς να κατηγορείται ότι λειτουργεί ως κομματικός μηχανισμός.

Σκοτωμός στην Αργολίδα για μια θέση σε κόμμα που ακόμη δεν υπάρχει

Μπορεί ο Αντώνης Σαμαράς να μην έχει ανακοινώσει κόμμα, πρόγραμμα ή στελέχη, ωστόσο στην Αργολίδα κάποιοι έχουν ήδη ξεκινήσει προεκλογική εκστρατεία. Οι σαμαρικοί της περιοχής μετρούν δυνάμεις, αναζητούν συμμαχίες και καταγράφουν υποστηρικτές σαν να έχουν ήδη προκηρυχθεί εκλογές. Στο επίκεντρο βρίσκονται τα ονόματα του Βασίλη Σιδέρη και του Δημήτρη Σχοινοχωρίτη, που ακούγονται όλο και πιο έντονα ως πιθανοί εκφραστές του σαμαρικού χώρου στην Αργολίδα. Το παρασκήνιο όμως είναι πολύ πιο έντονο. Τοπικά στελέχη, αυτοδιοικητικοί και πρώην κομματικοί παράγοντες προσπαθούν ήδη να εξασφαλίσουν θέση στο νέο σχήμα, θεωρώντας ότι η συμμετοχή στο πρώτο ψηφοδέλτιο θα ισοδυναμεί με πολιτικό εισιτήριο για την επόμενη μέρα. Το παράδοξο είναι ότι η μάχη έχει ξεκινήσει πριν ακόμη υπάρξει επίσημα το κόμμα.

Μάχη γυναικών στην ΕΡΤ – Ο Αλαφούζος θέλει να στραγγίξει την ΕΡΤ

Στο Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής έχουν ήδη ξεκινήσει οι διεργασίες για τη νέα τηλεοπτική σεζόν και όλα δείχνουν ότι το κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ θα αποκτήσει γυναικείο πρόσωπο. Τα δύο ονόματα που ακούγονται πιο έντονα είναι εκείνα της Μαρίας Σαράφογλου και της Νίκης Λυμπεράκη, με τη πρώτη να κερδίζει συνεχώς έδαφος τις τελευταίες εβδομάδες καθώς η δεύτερη είναι πολύ καλά στο Mega. Παράλληλα, στον ΣΚΑΪ εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο να φέρουν τον Κώστα Παπαχλιμίντζο στο πλευρό του Δημήτρη Οικονόμου, μετά την αποχώρηση του Άκη Παυλόπουλου για τον ΑΝΤ1. Δύο φιλοκυβερνητικούς παρουσιαστές στον ΣΚΑΙ;;;; Τελικά καλά λέγανε ότι ο Αλαφούζος θα στραγγίξει την ΕΡΤ…

Κόβουν πρόσωπα και μετρούν τηλεθέαση στην ΕΛ.ΑΣ. – Θέλουν λιγότερο να βγαίνει ο Νυφούδης και να προωθηθούν και άλλοι

Στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη είχαν εξαρχής αποφασίσει ότι οι τηλεοπτικοί εκπρόσωποι της ΕΛ.ΑΣ. θα αξιολογηθούν αυστηρά και χωρίς περίοδο χάριτος. Οι πρώτοι απολογισμοί έχουν ήδη φτάσει στα αρμόδια γραφεία και οι επιδόσεις των στελεχών συζητούνται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.Η Θεώνη Κουφονικολάκου παραμένει αδιαμφισβήτητο φαβορί, ενώ εξαιρετικά θετικές είναι οι αξιολογήσεις και για την Άννα Παπαδοπούλου. Καλή εικόνα καταγράφει και ο Κώστας Καρπουχτσής, ενώ ο Γιώργος Μπαλατσούκας κέρδισε συμπάθειες ακόμη και μετά την αντιπαράθεσή του με τη Σοφία Βούλτεψη. Αντίθετα, υπάρχουν προβληματισμοί για στελέχη που εμφανίζονται συχνά αλλά δεν καταφέρνουν να περάσουν το μήνυμα. Σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάζεται ακόμη και περιορισμός των τηλεοπτικών εμφανίσεων συγκεκριμένων προσώπων, καθώς οι μετρήσεις δείχνουν ότι δεν έχουν απήχηση στο κοινό.

Καμπανάκι για Ανδρουλάκη: Το ΠΑΣΟΚ κινδυνεύει να μείνει χωρίς έδρα στην Ανατολική Αττική

Ιδιαίτερη ανησυχία προκαλούν στη Χαριλάου Τρικούπη τα ευρήματα των τελευταίων μετρήσεων στην Ανατολική Αττική. Σύμφωνα με κομματικά στελέχη που έχουν γνώση των δημοσκοπικών δεδομένων, το ΠΑΣΟΚ εμφανίζει σημαντική κάμψη, σε βαθμό που η διατήρηση της κοινοβουλευτικής του παρουσίας στην περιφέρεια να μην θεωρείται πλέον δεδομένη. Στο επιτελείο του Νίκου Ανδρουλάκη φοβούνται ότι η έδρα μπορεί να χαθεί είτε προς το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού, εφόσον τελικά συγκροτηθεί εκλογικά, είτε προς τη Φωνή Λογικής της Αφροδίτης Λατινοπούλου, εάν επιβεβαιώσει τη δημοσκοπική της δυναμική. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η Ανατολική Αττική εξελίσσεται στη δυσκολότερη περιφέρεια για το ΠΑΣΟΚ πανελλαδικά, γεγονός που εξηγεί και την απόφαση της ηγεσίας να στείλει εκεί έμπειρα στελέχη και να οργανώσει ειδικό σχέδιο πολιτικής αντεπίθεσης.

Φεύγει ο Αβραμόπουλος από το ψηφοδέλτιο της Ηλείας και έρχεται ο Θοδωρής Σκυλακάκης…

Μου λένε ότι είναι τελειωμένος ο Δημήτρης Αβραμόπουλος από το ψηφοδέλτιο της Ηλείας. Ο Μητσοτάκης του έκανε το χατήρι να τον βάλει σε μια εύκολη περιοχή για να γίνει βουλευτής – καλά για το Επικρατείας ούτε έπαιζε ποτέ- αλλά τώρα δεν θα υπάρξει άλλη ευκαιρία. Τον έχει νευριάσει και το γεγονός ότι στο συνέδριο ο Αβραμόπουλος ήταν επικριτικός και ισαποστάκιας απέναντι στο Μαξίμου. Κάτι που σχολιάστηκε από πολλούς. Άλλωστε, ο Μητσοτάκης θέλει να βάλει στο ψηφοδέλτιο της Ηλείας τον Θοδωρή Σκυλακάκη, ο οποίος δεν μπορεί να είναι στο Επικρατείας ενώ στην Ηλεία (τόπος καταγωγής στην γυναίκας του) θα έχει εύκολη σχετικά εκλογή!

Διαβάστε ακόμη: