Το Twitter χρειάζεται επειγόντως επικοινωνιακή ενίσχυση. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Business Insider, η πλατφόρμα αναζητά έναν έμπειρο ειδικό δημοσίων σχέσεων με στόχο τη βελτίωση της εικόνας της προς τα έξω.

Από τη στιγμή που ο Έλον Μασκ απέκτησε την εταιρεία –την οποία μετονόμασε σε Χ– οι σχέσεις με δημοσιογράφους και διαφημιστές έχουν επιδεινωθεί σημαντικά, δημιουργώντας έντονο πρόβλημα στη δημόσια αντίληψη για το brand.

Το Business Insider, επικαλούμενο πηγές με γνώση των διεργασιών, αναφέρει πως το Twitter επικεντρώνεται σε έναν επικοινωνιολόγο που θα αποκαταστήσει τις σχέσεις με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Ένα από τα πρόσωπα που προσεγγίστηκαν από την εταιρεία δήλωσε ότι η εντολή είναι ξεκάθαρη: βελτίωση της δημόσιας εικόνας.

Η θέση παραμένει κενή από τις αρχές του έτους, όταν αποχώρησε ο Dave Heinzinger, πρώην υπεύθυνος στρατηγικής ΜΜΕ. Ο νέος επικεφαλής επικοινωνίας θα συνεργάζεται στενά με τη διευθύνουσα σύμβουλο Linda Yaccarino, η οποία προσπαθεί να αναστήσει το διαφημιστικό σκέλος της επιχείρησης.

Απώλεια διαφημιστών, επιθέσεις και νομικές συγκρούσεις

Η θητεία του Μασκ στο Twitter σημαδεύτηκε από μαζική αποχώρηση διαφημιζόμενων, παρότι πρόσφατα διαπιστώθηκε μικρή ανάκαμψη στα έσοδα. Το 2023, ο Μασκ επιτέθηκε φραστικά στους διαφημιστές που έφυγαν, λέγοντας δημόσια «να πάνε να γ@@@ν».

Η πλατφόρμα έχει στραφεί νομικά κατά διαφημιζόμενων, υποστηρίζοντας πως συνωμότησαν για να τη μποϊκοτάρουν, παραβιάζοντας τους κανόνες ανταγωνισμού – υπόθεση που ακόμα εκκρεμεί στη δικαιοσύνη.

Παράλληλα, ο Μασκ δεν διστάζει να επιτίθεται προσωπικά σε δημοσιογράφους, διαμορφώνοντας κλίμα αντιπαράθεσης με τον Τύπο.

Απορρύθμιση περιεχομένου και πολιτική εμπλοκή

Η πολιτική περιεχομένου του Twitter έχει αλλάξει δραστικά. Υπάρχουν καταγγελίες για χαλάρωση των κανόνων, ανεπαρκή πιστοποίηση λογαριασμών και επαναφορά χρηστών με ακραίες θέσεις που είχαν προηγουμένως αποκλειστεί.

Ο Μασκ έχει χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα για να προωθήσει πολιτικά μηνύματα υπέρ του Ντόναλντ Τραμπ, ενισχύοντας το σύνθημα «Make America Great Again» και προκαλώντας πόλωση στο κοινό.

Τον Μάρτιο, ανακοίνωσε πως η xAI –η νεοφυής εταιρεία του– αγόρασε το 100% των μετοχών του Twitter, εντείνοντας τις φήμες για περαιτέρω αλλαγές.

Αστάθεια και διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών

Το Twitter έχει αλλάξει πολλούς επικεφαλής επικοινωνίας τους τελευταίους μήνες. Ο Joe Bennaroch, στενός συνεργάτης της Yaccarino, αποχώρησε τον Ιούνιο 2024. Ο Nick Pickles, επί χρόνια στέλεχος και αντιπρόεδρος διεθνών θεμάτων, έφυγε τον Σεπτέμβριο. Ο επόμενος επικεφαλής PR που προσελήφθη τον Δεκέμβριο, αποχώρησε τρεις μήνες αργότερα.

Σύμφωνα με επαγγελματίες του χώρου, όποιος αναλάβει την κρίσιμη αυτή θέση θα χρειαστεί θάρρος, φαντασία και ανοχή στην αβεβαιότητα, καθώς πρόκειται –όπως λέγεται– για την πρόκληση της ζωής του.

Διαβάστε ακόμη: