Μεγάλη αύξηση τζίρου και κερδοφορίας στην τριετία 2022 – 2024 αλλά και εντεινόμενη διείσδυση στην αγορά με μελετημένες, ποιοτικές και αισθητικά άρτιες προτάσεις, καταγράφει η ελληνική εταιρεία Tsakiris Mallas με διεθνή παρουσία στην υπόδηση, ύστερα από μισό και πλέον αιώνα επιτυχημένης πορείας.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2023 έκλεισε με ενοποιημένο τζίρο που πλησιάζει τα 52 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η πρόβλεψη για την τρέχουσα χρονιά κάνει λόγο για περαιτέρω αύξηση κατά περίπου 7%. Συγκρινόμενα τα μεγέθη αυτά με τα 40,4 εκατ. ευρώ τζίρου του 2022, εξάγεται το συμπέρασμα ότι την τριετία 2022 – 2024 η εταιρεία θα έχει καταγράψει αύξηση εσόδων κατά περίπου 30%.

Η οικονομική ευρωστία διαφαίνεται και από την αύξηση της καθαρής κερδοφορίας, που σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία (2022) ανερχόταν σε 2,5 εκατ. ευρώ, ενώ εκτιμάται σε μεγαλύτερα επίπεδα για το 2023 καθώς και για την τρέχουσα χρονιά. Και όλα αυτά μέσα σε μια περίοδο που η αγορά της Υπόδησης αντιμετωπίζει πολλές προκλήσεις και δέχεται πιέσεις λόγω και των γενικότερων ανατιμήσεων, αλλά και το «μουδιασμένο» μεταπανδημικό σκηνικό.

Σημαντικοί παράγοντες επιτυχίας της εταιρείας είναι η εξωστρέφεια και η ανταγωνιστικότητα, μαζί με ένα έμπειρο μάνατζμεντ που προβλέπει και αξιοποιεί ευκαιρίες.  Σύμφωνα με την ανάλυση του κύκλου εργασιών ανά γεωγραφική περιοχή, ο τζίρος στην Ελλάδα ανήλθε το 2022 σε 25,2 εκατ. ευρώ (από 18,5 εκατ. ευρώ το 2021), στην ευρωπαϊκή αγορά σε 6,4 εκατ. ευρώ (από 3,9 εκατ. το 2021) και σε αγορές τρίτων χωρών σε 775.000 ευρώ (από 475.000 το 2021). Με μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων (γυναικεία, ανδρικά, παιδικά) η εταιρεία εξάγει στην Ιταλία, την Ισπανία, τη Γερμανία, την Κύπρο, τη Νότια Αφρική, στις ΗΠΑ και αλλού, σε 23 χώρες συνολικά.

Παράλληλα, διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο άνω των 40 καταστημάτων και πάνω από 400 εργαζόμενους, ενώ διευρύνει το brand portfolio της με μάρκες ανεπτυγμένες in house (π.χ. Renato Garini), αλλά και με στρατηγικές συνεργασίες με δημοφιλή brands.

Και όλα αυτά, από μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση που ξεκίνησε το 1969 από την καρδιά της Αθήνας. Συγκεκριμένα από την οδό Χαριλάου Τρικούπη, όπου άνοιξε το πρώτο κατάστημα από τον Ανδρέα Τσακίρη και τον Κωνσταντίνο Μαλλά, για να ακολουθήσει το 1975 το flagship κατάστημα της Ερμού. Στο διάβα του χρόνου η εταιρεία έχει μείνει πιστή στις αξίες και την παράδοση που της κληροδότησαν οι ιδρυτές: υψηλά επίπεδα ποιότητας, στυλ, καινοτομία και δίκαιες τιμές συγκροτούν των πυρήνα των αβαντάζ μιας εταιρείας που συνεχώς διερευνά το επόμενο εξελικτικό βήμα.

Η Tsakiris Mallas συνεχίζει να επιδιώκει την ανάπτυξη και την καινοτομία, προσφέροντας στους πελάτες της υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες. Η δέσμευση για συνεχή βελτίωση και ηγετική παρουσία στον κλάδο της υποδηματοποιίας αποτελεί τον πυρήνα της στρατηγικής της εταιρείας για το μέλλον. Ενδεικτικά, με στόχο τη συνεχή βελτίωση και την επέκταση των δραστηριοτήτων της, η εταιρεία σχεδιάζει μεταξύ άλλων να εκσυγχρονίσει το logistics center της στον Ασπρόπυργο, να ανακαινίσει το δίκτυο των καταστημάτων της και να ενισχύσει την παρουσία της σε νέες χώρες και αγορές. Παράλληλα, επενδύει στον ψηφιακό της μετασχηματισμό και στην εκπαίδευση των στελεχών της σε νέες τεχνολογίες.

Με τα φιλόδοξα αυτά σχέδια, η Tsakiris Mallas αποδεικνύει τη δέσμευσή της για συνεχή ανάπτυξη και καινοτομία, προσαρμόζοντας διαρκώς τις δράσεις της στις εξελίξεις της αγοράς. Με αυτό το πνεύμα αλλά και τα ανθηρά χρηματοοικονομικά δεδομένα, η εταιρεία αντιμετωπίζει τις εκάστοτε προκλήσεις που παρουσιάζονται, αξιοποιεί τις ευκαιρίες που προκύπτουν και εδραιώνει την ηγετική της θέση στον κλάδο της υποδηματοποιίας.

Διαβάστε ακόμη