Eχοντας μελετήσει καλά τις ανάγκες της οικονομίας η Τράπεζα Κύπρου διαμόρφωσε ένα αρκετά διαφορετικό μοντέλο δικτύου καταστημάτων επιχειρώντας να εξυπηρετήσει μέσα από το δίκτυο αυτό το επιχειρείν, την πελατεία ιδιωτών, ακόμη και αυτούς που δυσκολεύονται να χρησιμοποιήσουν το ebanking της τράπεζας μολονότι πάνω από το 90% των συναλλαγών της εξυπηρετούνται ηλεκτρονικά.
Οι τύποι καταστημάτων της τράπεζας δομούνται ως εξής:
– To κλασικό κατάστημα
– Οι μονάδες χρηματοδότησης – lending units
-Tα καταστήματα συναλλαγών -Transaction Branch
-Ψηφιακό κατάστημα και ATMs- Digital Branch and ATMs
Οι ιδιαιτερότητες
Υπάρχουν εξειδικευμένα καταστήματα με πολλά ταμεία για εκείνους που δεν μπορούν να διαχειριστούν αποτελεσματικά το ebanking χωρίς να χρειάζεται να επιβαρύνουν χρονικά τις λοιπές λειτουργίες της τράπεζας.
Τα ATMs βρίσκονται όλα σε ένα επίπεδο που να μπορούν να είναι διαχειρίσμα από ΑΜΕΑ ενώ οι επιγραφές της τράπεζας είναι μεταφρασμένες και σε γραφή Μπράιγ για τους τυφλούς πελάτες της τράπεζας.
Τα ηλεκτρονικά ATMs δέχονται μεγάλα και μικρότερα ποσά σε μετρητά από επιχειρήσεις πληρώνουν σε κέρματα και δέχονται καταθέσεις κερμάτων
Δομή δικτύου
Tα καταστήματα είναι 40 και προσφέρουν το πλήρες φάσμα των υπηρεσιών για ταμειακές συναλλαγές, υφιστάμενες και νέες χορηγήσεις, γενική εξυπηρέτηση πελατών και συμβουλευτικές υπηρεσίες.
Είναι 13 στην επαρχία της Λευκωσίας, 12 στη Λεμεσό, 6 στην επαρχία Λάρνακας, 6 στην επαρχία Πάφου και 3 στην επαρχία Αμμοχώστου οι μονάδες χρηματοδοτήσεις είναι 7 και εξυπηρετούν τους ιδιώτες μικρών επιχειρήσεων για δάνεια και διαχείριση λογαριασμών, εξυπηρετούν για υπηρεσίες ασφαλιστικών προϊόντων , καθοδηγούν για τραπεζικές υπηρεσίες εκτός ταμειακών συναλλαγών.
Σε 7 καταστήματα συναλλαγών η τράπεζα εξυπηρετεί τους πελάτες της αποκλειστικά για ταμειακές συναλλαγές.
Προσφέρει επίσης γενική εξυπηρέτηση για άνοιγμα και διαχείριση λογαριασμών καρτών και άλλων εντολών , τους καθοδηγεί για προϊόντα και υπηρεσίες ενώ μέσα στα καταστήματα αυτά θα βρει κάποιος σημεία εξυπηρέτησης για ιδιώτες και επιχειρήσεις.
Το δίκτυο της τράπεζας διαθέτει 6 ψηφιακά καταστήματα που προσφέρουν αποκλειστικά υπηρεσίες αυτοεξυπηρέτησης μέσω ATMs μηχανών καταθέσεων για την εξυπηρέτηση νομικών προσώπων ενώ η ψηφιακή εξυπηρέτηση παρέχεται διευρυμένο ωράριο λειτουργίας μέχρι τις 10.00 μμ σε 18 καταστήματα της τράπεζας.
Τα οφέλη για τους πελάτες της τράπεζας είναι η ταχύτερη εξυπηρέτηση , η εξατομικευμένη προσέγγιση, η ευελιξία και οι επιλογές σε κανάλια εξυπηρέτησης, και η ενίσχυση της γκάμας των προϊόντων και των υπηρεσιών.