Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για ακόμη μια χρονιά έλαβε πιστοποίηση από την TUV Nord, για τις υπηρεσίες που παρέχει, αποδεικνύοντας την προσήλωσή της στον στόχο της, που είναι να μετατρέψει το ταξίδι με τραίνο σε μία ξεχωριστή εμπειρία.
Η εταιρεία έχει εγκαταστήσει και υλοποιεί ένα πλήρες σύστημα ελέγχου ποιότητας των επιβατικών υπηρεσιών σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο ΕΝ 13816:2002.
«Μεταφορές – εφοδιαστική και υπηρεσίες – μαζική μεταφορά κοινού – ορισμός της ποιότητας των υπηρεσιών, αντικειμενικοί σκοποί και μετρήσεις»
Η υλοποίηση αυτού του συστήματος ελέγχεται και πιστοποιείται από τον ανεξάρτητο Φορέα Πιστοποίησης TUV Nord, από το 2013 για τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη με Intercity, και από το 2017 για το σύνολο του δικτύου.
Σε αυτό το πλαίσιο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έχει οργανώσει και παρακολουθεί μια σειρά Δεικτών Ποιότητας ώστε να βελτιώνει διαρκώς τις υπηρεσίες της.
Η εταιρεία βασίζεται σε τριμηνιαίες έρευνες ικανοποίησης επιβατών και τριμηνιαίες αξιολογήσεις με χρήση μυστικών επιβατών, που γίνονται από ανεξάρτητη εξειδικευμένη εταιρεία ερευνών.
Το τελευταίο τρίμηνο του 2020 οι επιβάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ βαθμολογώντας το ταξίδι τους
–83,98% είναι απόλυτα ή παρά πολύ ικανοποιημένοι (67,50% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019)
–83,27% για την ασφάλεια που εισπράττουν στο ταξίδι τους 62,90% το 2019)
–77,03% για τη συνέπεια των δρομολογίων (66,43% το 2019), παρότι κάποια τμήματα του δικτύου παραμένουν χωρίς ηλεκτροκίνηση
–77,33% για την καθαριότητα των τραίνων (58,55% το 2019).
Αντίστοιχη βελτίωση παρουσιάζεται σε όλους τους Δείκτες Ποιότητας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.