Αντιδράσεις έχει προκαλέσει η επιλογή της ηγεσίας του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας να μετακινηθεί το πλωτό ασθενοφόρο της Αίγινας στη ΔΕΘ.

Ένας 24χρονος που έπεσε θύμα σοβαρού τροχαίου, αναγκάστηκε να μεταφερθεί στον Πειραιά με θαλάσσιο ταξί από το Αγκίστρι.

Ο πατέρας του μίλησε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star και κατήγγειλε ότι όχι μόνο καθυστέρησε η διακομιδή, αλλά πιστεύει πως ο γιος του θα μπορούσε να ζει, εάν υπήρχε στο νησί το πλωτό ασθενοφόρο του Λιμενικού.

«Σίγουρα θα σωνόταν. Μέχρι και ο γιατρός λέει “Αν δεν “τρώγατε” μισή ώρα χρόνο, 40 λεπτά, κάτι θα κάναμε, μπορούσαμε…”», δήλωσε ο χαροκαμένος πατέρας.

Την ώρα που έβγαζαν φωτογραφίες στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης μπροστά από πλωτό ασθενοφόρο του Λιμενικού στην Αίγινα, ένας νέος άνθρωπος «χαροπάλευε» στα κύματα μέσα σε θαλάσσιο ταξί.

Τραγωδία στην Αίγινα: «Δεν είχαν οξυγόνο, του έκανα εγώ με το στόμα»

Όπως κατήγγειλε ο πατέρας του έφτασε και με καθυστέρηση 15 λεπτών από το Αγκίστρι, χωρίς μάλιστα τον απαραίτητο υγειονομικό εξοπλισμό.

«Δεν είχαν οξυγόνο, του έκανα εγώ με το στόμα, καταλαβαίνετε; Αυτό είναι συγκλονιστικό. Και είχαν σ’ ένα κάθισμα, σε ένα παλιό ράντζο πάνω. Αν ήταν το σκάφος του λιμενικού θα έκανε σίγουρα λιγότερο και δεν θα χτυπιόταν το κεφάλι του πάνω στο ράντζο, που είχε και το σίδερο που κρατάει την τέντα. Ακατάλληλο τελείως. Γιατί το παιδί μου είναι 1,80 και τα πόδια του τα έχει μαζεμένα για να χωρέσει. Δεν είχε εξοπλισμό, δεν είχε τίποτα».

Στην ανακοίνωση του το υπουργείο Ναυτιλίας δικαιολόγησε τη μετακίνηση του σκάφους στη ΔΕΘ ως εξής: «Η επιλογή να μετακινηθεί το σκάφος στη ΔΕΘ, έγινε με επιχειρησιακά κριτήρια λόγω της εγγύτητας-γειτνίασης της Αίγινας με τον Πειραιά (18 ν.μ.), την τακτικότατη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση του νησιού και το πλήθος διατιθέμενων πλωτών μέσων ακόμα και για τη κάλυψη έκτακτης ανάγκης».

Από πλευράς του, ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, απάντησε στη σημερινή συνέντευξη τύπου: «Δεν υπήρξε πάντως καμιά καθυστέρηση στη μεταφορά του, το τονίζω, αλλά εμείς δεν έχουμε καμία εμπλοκή ως προς την διαχείριση των πλωτών σκαφών».

Διαβάστε ακόμη: