Μια ολοκληρωμένη μελέτη, που αφορά στην αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Κόρινθος-Άργος-Ναύπλιο κατέθεσε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Θανάσης Κοτταράς σε στελέχη της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
 
Κόρινθος-Άργος-Ναύπλιο
Το έργο περιλαμβάνει:
– την προσθήκη νέων υλικών επιδομής σύμφωνα με τις σύγχρονες προδιαγραφές.
– την εγκατάσταση συστήματος σηματοτεχνικής εξασφάλισης επιπέδου Sil-4, στους Σταθμούς Κορίνθου και Άργους.
-την εγκατάσταση 42 νέων Αυτόματων Συστημάτων Ισόπεδων Διαβάσεων (ΑΣΙΔ) που θα αποτελούνται από υλικά τεχνολογίας Sil-4.
– την τοποθέτηση πεζοδρομίων ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος πτώσης ατόμων με εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στις γέφυρες.
-την αναβάθμιση των αποβαθρών και του περιβάλλοντος χώρου των σταθμών Χιλιομοδίου, Μυκηνών και Άργους ώστε να είναι συμβατές στα ΑΜΕΑ.
– την αλλαγή της εσωτερικής διαρρύθμισης των κτιρίων των σταθμών Μυκηνών και Άργους ώστε να διαμορφωθούν χώροι ΑμεΑ.
– την ανακατασκευή του Σ.Σ. Χιλιομοδίου ώστε να ανταποκρίνεται σε σύγχρονες προδιαγραφές.
Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 15,4 εκ. ευρώ και θα χρηματοδοτηθεί από την Περιφέρεια Πελοποννήσου. Η δημοπράτηση του έργου θα γίνει από τον ΟΣΕ το πρώτο εξάμηνο του 2021.
Με την ολοκλήρωση των έργων το δρομολόγιο Κόρινθος-Ναύπλιο θα γίνεται σε 1 ώρα περίπου.
Άργος – Τρίπολη – Καλαμάτα
Στη σύσκεψη που είχαν Περιφέρεια και διοίκηση ΟΣΕ απασχόλησε και το θέμα της επαναλειτουργίας του τμήματος της σιδηροδρομικής γραμμής, Άργος – Τρίπολη – Καλαμάτα και η διασύνδεσή του με βιομηχανικές περιοχές.