Καλοκαίρι, οι άνθρωποι βγήκαν και βγαίνουν ακόμα από τις μεγάλες πόλεις, αναζητώντας ξεκούραση και δροσιά συνήθως στις παραλίες, αλλά και στα βουνά που έχουν τη δική τους χάρη και τους θερινούς μήνες. Φυσιολογικά, αυξάνονται και οι ανάγκες επικοινωνίας ειδικά αυτό το διάστημα, γεγονός που συντελεί στο να δοκιμάζονται οι πραγματικές δυνατότητες κάλυψης των τηλεπικοινωνιακών εταιρειών, που επαίρονται για την πανελλαδική τους εμβέλεια και μάλιστα το επικαλούνται συχνά-πυκνά και στα διαφημιστικά τους μηνύματα, προκειμένου να προσελκύσουν νέους συνδρομητές.
Αλλά, αυτό το διάστημα αποκαλύπτεται όλη η αλήθεια, μίας κατάστασης στο χώρο των τηλεπικοινωνιών, που φτάνει μέχρι τα όρια της απάτης! Κυριολεκτώ. Δεν υπάρχει μέρος της χώρας, που από τον Ιούνιο τουλάχιστον μέχρι τώρα, να μην έχει μεγάλα προβλήματα, με πτώση του δικτύου τους, για μερικές ή ακόμα και για πολλές ώρες! Χιλιάδες συνδρομητές διαμαρτύρονται στις εταιρείες, που – όταν απαντούν – προφασίζονται διάφορα προβλήματα, για τα οποία φταίνε όλοι οι άλλοι, εκτός τις ίδιες
Η ζημιά που προκαλείται σε πολλά επίπεδα και όχι μόνο της απλής, πλην απολύτως απαραίτητης επικοινωνίας, είναι ανυπολόγιστη. Στις μεν διαπροσωπικές επικοινωνίες, οι άνθρωποι χάνουν την επαφή με δικούς τους ανθρώπους, οι οποίοι μπορεί να αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας, συνήθη αυτό το διάστημα και περιμένουν ώρες ολόκληρες πάνω από ένα κινητό να “πιάσουν γραμμή”, όπως λέγαμε παλιά στα χρόνια του…αρχαίου ΟΤΕ. Κοινωνικό πρόβλημα μέγα, αλλά…σύνηθες για τις καλές μας εταιρείες
Το άλλο μεγάλο πρόβλημα είναι ότι επιχειρήσεις που πρέπει να διεκπεραιώσουν κάθε είδους εργασίες τους, είτε χάνουν παραγγελίες τους είτε βρίσκονται επίσης επί ώρες στην αναμονή, για να αποκατασταθεί η επικοινωνία τους με προμηθευτές και πελάτες τους. Γεγονός που τις επιβαρύνει με επιπλέον κόστη, πιθανόν και με απώλειες, αλλά και με κακή φήμη λόγω αδυναμίας ανταπόκρισης
Επιπλέον, προσθέστε δεκάδες στελέχη επιχειρήσεων, που βρίσκονται σε διακοπές και τα οποία προσπαθούν να διεκπεραιώσουν εργασίες τους, στην ώρα τους και όχι μετά από ώρες ολόκληρες. Έχει μάλιστα παρατηρηθεί ότι τα μεγαλύτερα προβλήματα παρουσιάζονται στα σημεία που συγκεντρώνουν τους περισσότερους τουρίστες, ειδικότερα στα νησιά μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Πάρος, όπου μόλις προχθές υπήρξε ολοήμερη…έκλειψη δικτύου, σχεδόν σε όλο το νησί, με αποτέλεσμα να υπάρξει ένα άνευ προηγουμένου κομφούζιο, που πέραν όλων των άλλων δυσφημεί και τη χώρα διεθνώς.
Δυστυχώς, όμως, δεν είναι μόνο αυτά τα προβλήματα στο χώρο των τηλεπικοινωνιών. Δεν ξέρω αν η Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων έχει κάποια έστω εικόνα της κατάστασης ή αν…διακοπεύει και αυτή, αλλά εδώ συμβαίνουν πράγματα και θαύματα!
Δείτε, λοιπόν, πως συμπεριφέρονται οι χρυσομένες εταιρείες τηλεπικοινωνιών στους πελάτες τους, όταν αυτοί διαμαρτύρονται για τις συχνές και πολύωρες νεκρές ώρες στα κινητά τους και σε κάθε μέσο επικοινωνίας:
“Κάνουμε αναβάθμιση του δικτύου μας στην περιοχή σας, για το λόγο αυτό έχετε αυτές τις διακοπές. Αλλά, πρέπει να σας πούμε ότι θα έχετε επιβάρυνση στο λογαριασμό σας περί τα 10 ευρώ”!!! Εκπληκτικό,