Το γραφείο Olson Kundig ολοκλήρωσε το Bob Dylan Center, το οποίο καταλαμβάνει ένα ακέραιο οικοδομικό τετράγωνο στην Τούλσα (Tulsa), τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη στην Πολιτεία της Οκλαχόμα. Το πρότζεκτ που συνδυάζει σχεδιασμό εκθεσιακού χώρου και ανακαίνιση παλαιού κτηρίου υλοποιήθηκε σε ένα ηλικίας 100 ετών εργοστάσιο χαρτοποιίας.
Στα αρχικά στάδια ανακοινώθηκε ότι ο ίδιος ο Ντίλαν -ο οποίος γιόρτασε τα 81ά γενέθλιά του στις 24 Μαΐου- δεν θα εμπλεκόταν στο πρότζεκτ. «Στην πραγματικότητα, η ανακούφιση ήταν τεράστια επειδή δεν ήθελα να κάνω ένα μνημείο σε έναν σταρ της ροκ» δήλωσε, μιλώντας στο Designboom, ο Alan Maskin του γραφείου Olson Kundig. «Ήθελα να χρησιμοποιήσω το παράδειγμα της ζωής και σταδιοδρομίας του και της δημιουργικής τροχιάς του ως παράδειγμα για άλλους». Κατά συνέπεια, η ομάδα στο Olson Kundig έδωσε στο Bob Dylan Center τη μορφή ενός χώρου όπου οι επισκέπτες μπορούν να μάθουν από την εμπειρία της ζωής του εμβληματικού καλλιτέχνη. «Είναι τόσο ενδιαφέρουσα η ζωή του – έχει τόσες πλευρές που μπορούν να προσαρμοστούν στις ζωές άλλων ανθρώπων και μπορούν να συνάγουν από αυτήν νόημα που είναι μοναδικά προσωπικό για τους ίδιους» σχολίασε ο Maskin.
Το πρότζεκτ αφηγείται την ιστορία του Ντίλαν μέσα από εκατό χιλιάδες αντικείμενα αρχείου -κάποια από αυτά το κοινό θα δει για πρώτη φορά και πολύ λίγοι ήξεραν την ύπαρξή τους-, τα οποία αποκτήθηκαν από το ίδρυμα George Kaiser Family Foundation. Ο σχεδιασμός του αρχείου και της έκθεσης έγινε σε συνεργασία με τη 59 Productions. Πολλές ήταν οι προκλήσεις για την περιγραφή της αλήθειας ενός τόσο αινιγματικού καλλιτέχνη, σύμφωνα με τον Maskin: «Αντιστεκόταν, σε κάθε συνέντευξη, στο να εξηγήσει τον εαυτό του. Σκαρφιζόταν πράγματα -σε ποια Πολιτεία γεννήθηκε, το όνομα με το οποίο τον βάφτισαν- έδινε εναλλακτικές στις αληθινές ιστορίες και πίστευε ότι όλα ίσχυαν».
Αν και το γραφείο Olson Kundig διατηρεί το πνεύμα του τούβλινου κτηρίου, το Bob Dylan Center κοιτάζει τον δρόμο με μια τεράστια τοιχογραφία: Το μεγάλης κλίμακας πορτρέτο του καλλιτέχνη ζωγράφισε ο Erik T. Burke από μια σπάνια φωτογραφία του 1965 που ο περίφημος Jerry Schatzberg δώρισε στο κέντρο.