Mega-επένδυση, ύψους 1,5 δισ. δολαρίων, στην Ινδονησία ανακοίνωσε η διοίκηση του TikTok, η οποία προχωρά στην απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου της μονάδας ηλεκτρονικού εμπορίου της τεχνολογικής εταιρείας PT GoTO Gojek Tokopedia.
Το deal των δύο πλευρών επέρχεται μετά την πρόσφατη απόφαση της Ινδονησίας να απαγορεύσει τις e-αγορές στις πλατφόρμες των social media, σε μια προσπάθεια προστασίας των μικρότερων εμπόρων και των προσωπικών δεδομένων των χρηστών.
Γι’ αυτόν τον λόγο, το TikTok αναγκάστηκε να βάλει «λουκέτο» στην υπηρεσία ηλεκτρονικού εμπορίου TikTok Shop.
Με βάση τους όρους της συμφωνίας, η πλατφόρμα σύντομων βίντεο θα αποκτήσει το 75,01% της Tokopedia, η οποία αποτελεί τη μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ινδονησία, καταβάλλοντας άμεσα το ποσό των 840 εκατ. δολαρίων.
Μακροπρόθεσμα, δε, το ύψος της συνολικής επένδυσης αναμένεται να φθάσει το 1,5 δισ. δολάρια.
Στόχος είναι το ηλεκτρονικό κανάλι της Tokopedia να εμπλουτιστεί και να ενισχυθεί με τις υπηρεσίες e-εμπορίου του TikTok.
Ας σημειωθεί ότι το TikTok είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στη χώρα της νοτιοανατολικής Ασίας, καθώς διαθέτει 125 χρήστες σε σύνολο 270 εκατ. κατοίκων.