Ως μια στρατηγική κίνηση υψηλής στρατηγικής σημασίας χαρακτήρισαν τη σύμπραξη της Intralot με την Bally’s International Interactive (BII) οι επικεφαλής των δύο ομίλων στο πλαίσιο της ενημέρωσης των επενδυτών για το εν εξελίξει deal.

Στόχος είναι η δημιουργία ενός παγκόσμιου ηγέτη στον τομέα των λοταριών και του διαδικτυακού στοιχηματισμού, ενώ η νέα ενοποιημένη εταιρεία που θα παραμείνει εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών, θα διαθέτει κορυφαίο χαρτοφυλάκιο τεχνολογίας, προϊόντων και αγορών, με δραστηριότητα σε περισσότερες από 40 χώρες και παρουσία σε όλες τις ρυθμιζόμενες αγορές του κόσμου.

Σύμφωνα με όσα ανέφεραν οι Robeson Reeves (CΕΟ Bally’s), Ν. Νικολακόπουλος (CEO Ιntralot) και Χρ. Σφάτος (Deputy CEO Intralot), ο νέος όμιλος θα εμφανίζει για το 2024 έσοδα άνω του €1,1 δισ., pre-synergy adj. EBITDA ύψους €416 εκατ. και περιθώριο EBITDA στο 38%. Το σχήμα Intralot–BII θα έχει παρουσία με βάση τα έσοδα σε Αμερική (59%), Ευρώπη (13%), υπόλοιπος κόσμος (28%), ενώ στον τομέα του iGaming έχει ηγετική παρουσία στο Ηνωμένο Βασίλειο (94%) και την Ισπανία (5%). Οι δύο εταιρείες φέρνουν μαζί προηγμένες τεχνολογικές πλατφόρμες, ενισχύοντας την ικανότητα προσαρμογής στις ανάγκες κάθε αγοράς.

Σύμφωνα με τις βασικές χρηματοοικονομικές και στρατηγικές κατευθύνσεις που δόθηκαν για την νέα εταιρεία:

  • Η νέα Intralot στοχεύει σε έσοδα με υψηλό μονοψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, με ιδιαίτερη ώθηση από το iGaming.
  • Οι προβλέψεις περιλαμβάνουν EBITDA margin 35–40%, με τις λοταρίες να παραμένουν κερδοφόρες (~30–35%) και το iGaming να οδηγεί με αποδόσεις ~40%.
  • Υιοθετείται συντηρητική χρηματοοικονομική πολιτική, με καθαρό δείκτη μόχλευσης περίπου 2,5 φορές και μερισματική απόδοση 35% των καθαρών κερδών.
  • Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις συνέργειες, με προβλεπόμενη εξοικονόμηση €35–40 εκατ. εντός 18–24 μηνών.
  • Το πλάνο προβλέπει συντηρητικές επενδύσεις, με το Capex να διαμορφώνεται σε 2–5% των εσόδων τα επόμενα έτη.

Η Intralot υιοθετεί συντηρητική χρηματοοικονομική πολιτική, με στόχο καθαρή μόχλευση περίπου 2,5 φορές, μερίσματα 35% επί της καθαρής κερδοφορίας και προβλεπόμενες συνέργειες κόστους 35–40 εκατ. Ευρώ εντός διετίας. Ταυτόχρονα, σχεδιάζει επέκταση σε νέες αγορές, όπως charuty lotteries στις ΗΠΑ και Βρετανία, καθώς και είσοδο σε νέες B2C αγορές με τη βοήθεια στοχευμένων εξαγορών.

Επίσης, οι επικεφαλής των Intralot και Ballys τόνισαν πως το νέο σχήμα θα συνδυάζει τη B2Β εξειδίκευση της Intralot στις κρατικές λοταρίες με την ισχυρή B2C παρουσία της Bally’s σε online casino και iGaming – ιδιαίτερα στο Ηνωμένο Βασίλειο, που αποτελεί και την κύρια αγορά της ΒΙΙ. Οι δύο εταιρείες φέρνουν μαζί προηγμένες τεχνολογικές πλατφόρμες όπως τα LotosX, Orion, Vitruvian και iGem, ενισχύοντας την ικανότητα προσαρμογής στις ανάγκες κάθε αγοράς.

Όπως τόνισαν στους αναλυτές, με αυτή την κίνηση, η Intralot επανατοποθετείται στον παγκόσμιο χάρτη του gaming ως ένας πλήρως καθετοποιημένος, πολυκαναλικός και τεχνολογικά ανεπτυγμένος οργανισμός, με σαφή προσανατολισμό στην κερδοφορία και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Διαβάστε ακόμη: