Οι αεροπορικές εταιρείες παρουσίασαν νέες θέσεις business class σε μια από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εκθέσεις στον κόσμο, καθώς η ζήτηση για εταιρικά ταξίδια προβλέπεται να αυξηθεί το 2024.

Η Qatar Airways παρουσίασε την αναβάθμισή της στην business class στο Farnborough Airshow κοντά στο Λονδίνο.  Το πιο πολυσυζητημένο νέο χαρακτηριστικό ήταν οι οθόνες ψυχαγωγίας κατά την πτήση που περιστρέφονται πλήρως στο πλάι, επιτρέποντας στους επιβάτες που κάθονται σε ζευγάρια, ακόμη και σε ομάδες των τεσσάρων να δημιουργήσουν έναν μεγαλύτερο κοινόχρηστο χώρο.

Tο υπάρχον προϊόν business class”Qsuite” της εταιρεία, το οποίο κυκλοφόρησε το 2017 με τη μοναδική διαμόρφωση καθισμάτων που επιτρέπει σε μια ομάδα να δημιουργήσει ένα ανοιχτό “δωμάτιο” με συρόμενες πόρτες ιδιωτικότητας στη μέση της καμπίνας.  Οι πτυσσόμενες οθόνες επιτρέπουν επίσης σε μια ομάδα να βλέπει την ίδια οθόνη και να δημιουργεί έναν κοινόχρηστο χώρο τραπεζιού, σύμφωνα με το CNBC

Mακρά διαδικασία

Η διάθεση νέων θέσεων business class στον στόλο μιας αεροπορικής εταιρείας είναι συνήθως μια μακρά διαδικασία που διαρκεί χρόνια, καθώς οι αναβαθμίσεις εγκαθίστανται σε νέα αεροσκάφη και τοποθετούνται εκ των υστέρων σε αεροπλάνα που βρίσκονται ήδη σε υπηρεσία.

Η Qatar Airways είπε ότι οι νέες θέσεις θα φτάσουν το επόμενο έτος στα αεροσκάφη της Boeing B777-9 – το νέο μοντέλο ευρείας ατράκτου, μακρινών αποστάσεων του αμερικανικού κατασκευαστή που παρουσίασε μεγάλες καθυστερήσεις στην παράδοση. Η Qatar Airways ανακοίνωσε μια παραγγελία για 20 επιπλέον B777-9 στο Farnborough, ανεβάζοντας τις συνολικές παραγγελίες για αεροσκάφη B777X σε σχεδόν 100.

Η Turkish Airways ξεκίνησε επίσης αλλαγές στην καμπίνα της business class στην αεροπορική έκθεση, προσθέτοντας ρυθμιζόμενες πόρτες με πάνελ προστασίας προσωπικών δεδομένων – ένα χαρακτηριστικό που έχει γίνει στάνταρ τα τελευταία χρόνια σε όλο και πιο πολυτελείς καμπίνες premium κατηγορίας.

O εμπορικός όμιλος Global Business Travel Association ανέφερε ότι η αυξημένη οικονομική σταθερότητα και η απελευθέρωση της περιορισμένης ζήτησης θα οδηγήσουν τις δαπάνες για παγκόσμια επαγγελματικά ταξίδια νασε αύξηση κατά 11,1% σε ετήσια βάση στα 1,48 τρισεκατομμύρια δολάρια. Αυτό θα ήταν υψηλότερο από τα  1,43 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2019, πριν η πανδημία διακόψρι σχεδόν όλα τα ταξίδια εργασίας.

Η Business Class, η First Class και πιο πρόσφατα η Premium Economy είναι οι πιο προσοδοφόρες καμπίνες για τις αεροπορικές εταιρείες. Η ζήτηση για αυτές τις θέσεις έχει ενισχυθεί από έναν αυξανόμενο αριθμό μη εταιρικών ταξιδιωτών που επίσης είναι πρόθυμοι πετάξουν με επιπλέον προνόμια στον αέρα.

Αυτό οδήγησε αεροπορικές εταιρείες στις ΗΠΑ και σε όλο τον κόσμο να καινοτομούν στο μπροστινό μέρος του αεροπλάνου, με εταιρείες όπως η Singapore Airlines να προσφέρουν ιδιωτικές σουίτες.

Διαβάστε ακόμη: