Συνέντευξη Τύπου με θέμα «Το ασφαλές άνοιγμα του Τουρισμού» έδωσε ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης και παρουσιάζεται η εφετινή καμπάνια του ΕΟΤ από τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ, Δημήτρη Φραγκάκη, από το Σούνιο.

Ο οδηγός του Travel+Leisure για τους ταξιδιώτες σε ελληνικά νησιά

Με φόντο τον ναό του Ποσειδώνα οι ανακοινώσεις Θεοχάρη

Ανοίγουμε την ελληνική τουριστική βιομηχανία, επαναφέρουμε την Ελλάδα ως έναν τόπο ταυτόσημο με την φιλοξενία και την ασφάλεια, είπε ο υπουργός Τουρισμού με φόντο τον ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο.

«Τιμάμε τη διαχρονικότητα της Ελλάδας και ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες όλων. Ανοίξαμε με αυστηρές διαδικασίες και υποδεχτήκαμε τους επισκέπτες με ασφάλεια. Γι’ αυτό η χώρα μας βραβεύτηκε σαν πρωτοπόρος στο άνοιγμα του τουρισμού για το 2020» είπε.

theoxaris_tourism_art

«Ο στόχος και το υπέρτατο καθήκον που είχαμε μπροστά μας πέρσι ήταν να κρατήσουμε ζωντανό τον ελληνικό τουρισμό μέσα στην χειρότερη κρίση που θα μπορούσε κάποιος να φανταστεί» είπε ο κ. Θεοχάρης τονίζοντας πως η Ελλάδα προβάλλεται σαν υπόδειγμα διαχείρισης της πανδημίας, σε σχέση και με τον τουρισμό.

Στοίχημα για τον τουρισμό η ασφάλεια


«Στην Ελλάδα έχουμε σχέδιο και ξέρουμε να το υλοποιούμε. Μεγάλο μας στοίχημα δεν είναι να αναδεικνύουμε μόνο τη φυσική ομορφιά της χώρας, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία και όλα αυτά που μας κάνουν ξεχωριστούς» είπε και τόνισε πως η ασφάλεια είναι κεντρικός πυλώνας του τουρισμού για το 2021.

«Οι προτεραιότητες έχουν ανατραπεί στη ζωή όλων μας και αυτό επηρεάζει και τον τουρισμό. Ανοίγουμε πανιά με ασφάλεια. Οφείλουμε αυτή την προσπάθεια και την επιτυχία στους ανθρώπους του ελληνικού τουρισμού, σε κάθε Έλληνα και Ελληνίδα» είπε.

Ο κ. Φραγκάκης δήλωσε:

Μέσα σε διάστημα 9 μηνών υλοποιήσαμε 4 καμπάνιες για τον ελληνικό τουρισμό. Δημιουργήσαμε μια παρακαταθήκη ενόψει της φετινής σεζόν.

Το 2020 ήταν η χρονιά της επιβίωσης. Το 2021 είναι η χρονιά της ανάκαμψης.

Προβολή της χώρας στο εξωτερικό θα γίνει σε δύο πυλώνες: Ένα νέο αφήγημα πέραν από το «ήλιος και θάλασσα» στο τρίπτυχο άνθρωποι-αξίες- εμπειρίες. Κεντρικό μότο το «All you want is Greece». Δεύτερος πυλώνας η διαφημιστική εκστρατεία, προϋπολογισμού 22,9 εκατ. ευρώ.

Κατόπιν ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ παρουσίασε τα πέντε βίντεο της φετινής καμπάνιας.

Στα βίντεο που δημιούργησε ο ΕΟΤ με σλόγκαν «All you want is Greece» υπάρχουν διαφορετικά… σκετσάκια. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται διάφορα ζευγάρια που αναρωτιούνται «πού θα βρω ηρεμία» και η απάντηση είναι φυσικά η Ελλάδα. Στο ίδιο μήκος κύματος είναι όλα τα βίντεο με στόχο να δείξουν τον πλούτο που διαθέτει η χώρα μας ό,τι και αν ζητάει κάποιος τουρίστας.

Οι παραλίες, η ηρεμία, το φαγητό, οι αρχαιολογικοί χώροι, τα αξιοθέατα, ακόμα και ένα… φυσικό μαύρισμα είναι ανάμεσα σε αυτά που ζητούν οι «πρωταγωνιστές» των βίντεο του ΕΟΤ για τον ελληνικό τουρισμό.

Πέντε ζώνες για το άνοιγμα 

Όπως επισήμανε ο υπουργός Τουρισμού, ο τουρισμό ανοίγει με ένα σχέδιο προστασίας της υγειονομικής ασφάλειας με πέντε διαφορετικές ζώνες άμυνας:

1. Πρωτόκολλο εισόδου στην χώρα: Συμπλήρωση του PLF μία ημέρα πριν την αναχώρηση, πιστοποιητικό εμβολιασμού, PCR test έως και 72 ώρες πριν, πιστοποιητικό ανάρρωσης, ενεργοποίηση του Green Pass από 1 Ιουνίου

2. Λειτουργία Συστήματος Στοχευμένης Δειγματοληψίας με rapid test

3. Πλέγμα ξενοδοχείων καραντίνας

4. Εφαρμογή των νέων πρωτοκόλλων δραστηριοτήτων στον τουρισμό

5. Επιτάχυνση των εμβολιασμών στην επικράτεια

Όλα μας τα νησιά θα είναι πλήρως θωρακισμένα από την πανδημία μέχρι τέλος Ιουνίου με την «Γαλάζια Ελευθερία», τόνισε στη συνέχεια ο Χ. Θεοχάρης.

Το ενδιαφέρον για την Ελλάδα στο εξωτερικό είναι θερμό και έντονο. Σχεδόν πρωτόγνωρο. Η προτίμηση προς τη χώρα μας είναι μεγάλη, ακόμα και σε μεγάλες αγορές.

Η Ελλάδα έχει ανάκτηση στα ταξίδια 33% έναντι 20% σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Το σχέδιο «γαλάζια ελευθερία» είναι το τελευταίο κομμάτι ενός ολοκληρωμένου σχεδίου και μας φέρνει όλους πιο κοντά στην πολυπόθητη απελευθέρωση.

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.