Τα περιπολικά Tesla Model 3 έχουν ενταχθεί εδώ και περίπου εννιά μήνες στο στόλο των βρετανικών αστυνομικών αρχών. Οι βρετανικές αστυνομικές αρχές εξετάζουν τη χρηστικότητα του ηλεκτρικά sedan, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες στην Tesla σχετικά με την επίδραση των διαφόρων πρόσθετων συστημάτων στην αυτονομία. Τα νέα περιπολικά υπόσχονται αθόρυβες καταδιώξεις και συλλήψεις.

Μετά από πολύμηνες δομικές σε πραγματικές συνθήκες, η εταιρεία διαπίστωσε ότι τα μηδενικών ρύπων περιπολικά μπορούν να διανύσουν πάνω από 320 χλμ. σε ταχύτητες καταδίωξης και με ενεργοποιημένους τους μπλε φάρους τους. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα καταδεικνύει ότι το Model 3 μπορεί να λειτουργήσει για περισσότερες από τέσσερις ώρες σε πλήρη επιχειρησιακή δραστηριότητα.

Η δοκιμή επίσης κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα ενσωματωμένα συστήματα επιτήρησης (ήχου και εικόνας) έχουν πολύ μικρό αντίκτυπο στην μπαταρία του αυτοκινήτου, την ίδια ώρα που εκτιμάται ότι το ηλεκτρονικό σύστημα αυτόματης αναγνώρισης πινακίδων (ANPR) θα «αφαιρούσε» μόλις λίγα χιλιόμετρα από τη χωρητικότητα της μπαταρίας, εάν χρησιμοποιείτο για μια τυπική βάρια τριών ωρών.

Ο επικεφαλής υπηρεσιών εκτάκτου ανάγκης της Tesla, Max Toozs-Hobson προτείνει στις βρετανικές αρχές να ακολουθήσουν ευλαβικά τις συμβουλές της μάρκας για τη μεγιστοποίηση της αυτονομίας, όταν δεν χρειάζεται να επέμβουν. Ακόμα, συστήνει την ενεργοποίηση της λειτουργίας «Chill Mode» για τη μείωση της ταχύτητας και την αποφυγή των συχνών και απότομων επιταχύνσεων.

Σύμφωνα, ακόμα, με την Tesla, τα περιπολικά της αποδεικνύονται και ιδιαίτερα οικονομικά. Μετά από 15.000 χιλιόμετρα απαιτήθηκαν νέα ελαστικά και νέα φρένα, αλλά το συνολικό κόστος του serivice ήταν σημαντικά μικρότερο, συγκριτικά με ένα περιπολικό κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Σημειώνεται ότι τρία Model 3 έχουν παραδοθεί και στη βρετανική πυροσβεστική υπηρεσία, στόχος της οποίας είναι η επίτευξη ανθρακικής ουδετερότητας έως το 2030.