Ο έμπειρος στόπερ, Ντέγιαν Λόβρεν έριξε τίτλους τέλους στην παρουσία του στην Τούμπα έπειτα από 27 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις, έχοντας συμβάλει στην αμυντική λειτουργία του ΠΑΟΚ τόσο σε εγχώριες όσο και σε ευρωπαϊκές υποχρεώσεις.

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ αποχαιρέτησε τον ποδοσφαιριστή με ευχαριστήριο μήνυμα και σχετικό βίντεο, κλείνοντας και τυπικά τον κύκλο της συνεργασίας των δύο πλευρών.

«Μετά από δύο σεζόν οι δρόμοι μας με τον Ντέγιαν Λοβρεν θα χωρίσουν…

Ευχαριστούμε τον Ντέγιαν για την προσφορά του, τον επαγγελματισμό του, την αφοσίωση του…

Θα είναι πάντα ένας φίλος…

Καλή συνέχεια Ντέγιαν!».

Διαβάστε ακόμη: