Τη συνέχιση του διαγωνισμού για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού, ανοίγοντας το δρόμο για την υποβολή δεσμευτικής προσφοράς μόνο από την κοινοπραξία Vinci- Μυτιληναίος- ΑΒΑΞ αποφάσισε το ΤΑΙΠΕΔ.

Το διοικητικό συμβούλιο απέρριψε το αίτημα της Ελλάκτωρ να παραταθεί για ένα μήνα ο διαγωνισμός προκειμένου να καταθέσει προσφορά η ΆΚΤΩΡ Παραχωρήσεις.

Αν δεν υπάρξει νέα προσφυγή κατά της διαδικασίας, ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί κανονικά την 1 Απριλίου.

Η Άκτωρ Παραχωρήσεις επικαλέστηκε τον αιφνιδιασμό της από την Ισπανική ROADIS, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες ενημέρωσε γραπτώς την εταιρεία για την απόσυρση του ενδιαφέροντος μόλις την περασμένη εβδομάδα.

Σημειώνεται πως ο διαγωνισμός για την Εγνατία, παρατάθηκε με απόφαση ΤΑΙΠΕΔ στα τέλη της προηγούμενης χρονιάς, μετά την προσφυγή στο ΣτΕ των δύο υποψηφίων.

Το ανώτατο δικαστήριο είχε κάνει δεκτά τα ασφαλιστικά μέτρα που είχαν καταθέσει οι κοινοπραξίες ΑΚΤΩΡ –Roadis και Mυτιληναίος – Vinci, μέχρι την εκδίκαση της κύριας προσφυγής.

Ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες συμβάσεις οδικών έργων, η οποία παραχωρείται για περίοδο 35 ετών. Η σύμβαση περιλαμβάνει τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του αυτοκινητόδρομου μήκους 670 χιλιομέτρων και τους τρεις κάθετους οδικούς άξονες (Σιάτιστα – Ιεροπηγή Κρυσταλλοπηγή, Χαλάστρα – Εύζωνοι και Θεσσαλονίκη – Σέρρες – Προμαχώνας) για 35 χρόνια.

Εκτός από την είσπραξη των διοδίων, ο ανάδοχος θα έχει έσοδα από την εκμετάλλευση Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) αλλά και των παρόδιων εκτάσεων του αυτοκινητόδρομου από κοινού με όλα τα περιουσιακά δικαιώματα, υλικά και άυλα, που σχετίζονται με τον οδικό άξονα.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.