Η Hertz ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι ξεκινά συνεργασία με το Amazon Autos, εγκαινιάζοντας μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα πώλησης μεταχειρισμένων οχημάτων. Η κίνηση αυτή στοχεύει να ενισχύσει τη λιανική δραστηριότητα της εταιρείας, πέρα από τον κλάδο ενοικίασης, και να αυξήσει την κερδοφορία της.
Αγορά αυτοκινήτου με λίγα «κλικ»
Μέσα από το Amazon Autos, οι πελάτες μπορούν πλέον να περιηγηθούν σε χιλιάδες μεταχειρισμένα οχήματα Hertz, να υπογράψουν ηλεκτρονικά τα απαραίτητα έγγραφα, να ολοκληρώσουν την αγορά τους online και να παραλάβουν το όχημα από σημεία Hertz. Αρχικά, η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε καταναλωτές που βρίσκονται σε ακτίνα 75 μιλίων από τέσσερις αμερικανικές πόλεις — Ντάλας, Χιούστον, Λος Άντζελες και Σιάτλ — με στόχο η Hertz να επεκτείνει την υπηρεσία σε 45 τοποθεσίες σε εθνικό επίπεδο.
Η συνεργασία προσφέρει στη Hertz μεγαλύτερη προβολή στη λιανική αγορά και αναμένεται να ενισχύσει το τμήμα πωλήσεων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Για την Amazon, αποτελεί σημαντική επέκταση του σχετικά νέου εγχειρήματος Amazon Autos, που έκανε τα πρώτα του βήματα τον Δεκέμβριο μέσω συνεργασίας με τη Hyundai. Έως πρόσφατα, η πλατφόρμα προσέφερε μόνο καινούργια οχήματα, όμως από αυτόν τον μήνα προστέθηκαν και μεταχειρισμένα, με τη Hertz να γίνεται ο πρώτος συνεργαζόμενος προμηθευτής στόλου για την Amazon Autos.
Ποικιλία επιλογών για τον καταναλωτή
Η Hertz θα διαθέσει μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από γνωστές μάρκες όπως Ford, Toyota, Chevrolet και Nissan. Η εταιρεία, πέρα από τον βασικό της τομέα στις ενοικιάσεις, πουλά κάθε χρόνο εκατοντάδες χιλιάδες οχήματα. «Στόχος μας είναι να επαναπροσδιορίσουμε την εμπειρία αγοράς αυτοκινήτου και να προσφέρουμε ευκολία και εμπιστοσύνη σε μεγάλη κλίμακα», δήλωσε ο Τζεφ Άνταμς, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Hertz Car Sales.
Το σχέδιο ανάκαμψης
Η συνεργασία εντάσσεται στη στρατηγική που έχει χαράξει ο νέος CEO Γκιλ Γουέστ, με στόχο την ενίσχυση της λιανικής παρουσίας της εταιρείας και την αναβάθμιση του brand Hertz Car Sales. Μετά την πτώχευση στη διάρκεια της πανδημίας και μια αποτυχημένη στρατηγική στα ηλεκτρικά οχήματα, η εταιρεία παρουσίασε το 2024 το σχέδιο «Back-to-Basics Roadmap», που εστιάζει στη διαχείριση στόλου, τη βελτιστοποίηση εσόδων και τη συγκράτηση κόστους.
Η Hertz σημείωσε το ισχυρότερο τρίμηνο λιανικών πωλήσεων στην ιστορία της το πρώτο τρίμηνο του 2025. Παράλληλα, το πρόγραμμα Rent2Buy — που επιτρέπει στους πελάτες να νοικιάσουν για τρεις ημέρες ένα όχημα πριν αποφασίσουν την αγορά του — καταγράφει δυναμική ανάπτυξη και αναμένεται σύντομα να λειτουργεί σε περισσότερες από 100 πόλεις.
Διαβάστε ακόμη:
- Emily in Paris: Φωτογραφίες απο τα γυρίσματα της σειράς στη Βενετία
- Με VAR και Ημιαυτόματο Οφσάιντ όλοι οι αγώνες του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026
- Νοσοκομείο Μεταξά: Ασθενείς αγκαλιάζουν σκύλους κατά τη διάρκεια της χημειοθεραπείας
- ΑΑΔΕ: Πάνω από 100 παραβάσεις στον τουρισμό σε μία εβδομάδα – Πρόστιμα και λουκέτα