Οι ανάγκες του καταναλωτικού κοινού έχουν αλλάξει, όπως και οι προτεραιότητες και, κατ’ επέκταση, η συμπεριφορά του. Αν κρίνει όμως κανείς από τη λίστα με τα 10 πιο γρήγορα αναπτυσσόμενα brands της περασμένης χρονιάς, όπως τη συνέταξε η Interbrand, κορυφαία συμβουλευτική εταιρεία brands, οι εταιρείες που καλύπτουν τις πιο δυναμικές διεθνώς τάσεις της αγοράς, αναφορικά με τη λειτουργικότητα και τη νέα μορφή που αποκτά μέσα σε αυτές τις συνθήκες, είναι και οι πιο ωφελημένες.

Εταιρείες που καλύπτουν ψηφιακές ανάγκες και υπηρεσίες που εξυπηρετούν την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου περιλαμβάνονται ίσως αυτονόητα σε αυτήν τη λίστα. Από τo Paypal των εύκολων και ασφαλών ηλεκτρονικών συναλλαγών,τις ψηφιακές πλατφόρμες της Adobe μέχρι τη Salesforce με τις CRM (customer relationship management) πλατφόρμες της, και φυσικά από την πάντα δημοφιλή Apple μέχρι το Amazon που κυνηγά την πρωτιά σε κάθε τομέα, διαφήμισης ή ακόμα και φυσικού λιανεμπορίου, τα μεγάλα brands της Big Tech είναι εδώ, να αποδεικνύουν την αντοχή τους απέναντι στις διαταραχές της πανδημίας.

Στην κορυφή η Tesla

Το Zoom, που αναγκαστικά γνωρίζουν όλοι για χάρη της εξ αποστάσεως εργασίας τους, συνέχισε επίσης να αναπτύσσεται, κερδίζοντας μια θέση στην εικοσάδα.


Στην κορυφή, και με διαφορά, η Tesla, που αφενός υπενθυμίζει πόσο ο κόσμος στρέφεται πλέον στα ηλεκτροκίνητα οχήματα (στην Ευρώπη, μάλιστα, στο τέλος της χρονιάς, οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων ξεπέρασαν εκείνες τον πετρελαιοκίνητων, για πρώτη φορά), αφετέρου δημιουργεί ένα ενδιαφέρον case study για τον αντίκτυπο ενός brand ταυτισμένου τοσο πολύ με την καινοτομία, όσο και με τον αμφιλεγόμενο ιδρυτή του. Η αξία της Tesla σχεδόν τριπλασιάστηκε μέσα σε αυτόν τον χρόνο.

Αναλυτικά η λίστα, σε κατάταξη με βάση το ποσοστό ανάπτυξης του brand μεταξύ 2020 και 2021:

1. Tesla  – 184%

2. Salesforce – 37%

3. Adobe – 37%

4. Paypal – 36%

5. Microsoft – 27%

6. Apple – 26%

7. Nintendo – 26%

8. Amazon – 24%

9. Nike – 24%

10. Zoom – 24%