Συνεχίζονται οι επαφές Σαββίδη-Μαξίμου, με φόντο πιθανό συλλαλητήριο των οπαδών του ΠΑΟΚ στη ΔΕΘ
Με συγγενικό πρόσωπο του Ιβάν Σαββίδη συναντήθηκε χθες στενός συνεργάτης του πρωθυπουργού. Σύμφωνα με πληροφορίες, στη συνάντηση κυριάρχησε το επίμαχο ζήτημα των κινήσεων του Τέλη Μυστακίδη για την εξαγορά, διαβεβαίωνε τον συνομιλητή του ότι το Μαξίμου δεν έχει καμία σχέση με τις πρωτοβουλίες Μυστακίδη. Ζήτησε επίσης να πέσουν οι τόνοι και κυρίως να αποτρέψει ο Σαββίδης τους οπαδούς του ΠΑΟΚ που απειλούν να πραγματοποιήσουν συλλαλητήριο τη μέρα που θα μιλάει ο πρωθυπουργός στη ΔΕΘ.
Οι ισορροπίες στα ΜΜΕ προβληματίζουν την κυβέρνηση, με τον πρωθυπουργό να αναλαμβάνει δράση ο ίδιος
Με μεγάλη καθυστέρηση ο πρωθυπουργός άρχισε να αντιλαμβάνεται ότι οι ισορροπίες στα Μέσα Ενημέρωσης έχουν αλλάξει. Ακόμη και τα κανάλια τα οποία στηρίζουν την κυβέρνηση άρχισαν να υιοθετούν μία ουδέτερη στάση, αποφεύγοντας να περνάνε τα μηνύματα του κυβερνητικού μηχανισμού προπαγάνδας. Στο Μαξίμου έχουν διαπιστώσει ότι ισχυροί παράγοντες με μεγάλη δύναμη κρούσης στα Μέσα Ενημέρωσης έχουν αρχίσει να ασκούν σκληρή κριτική στην κυβέρνηση. Σε μία περίοδο κατά την οποία τα ποσοστά της ΝΔ πέφτουν και η σκανδαλολογία κυριαρχεί στη δημόσια ζωή, οι ισορροπίες στα Μέσα Ενημέρωσης είναι καθοριστικές για τις πολιτικές εξελίξεις. Γι’ αυτό ο ίδιος ο πρωθυπουργός αναζητά εναγωνίως διαύλους επικοινωνίας με εκδότες και καναλάρχες, αφού οι συνεργάτες του απέτυχαν παταγωδώς στον κρίσιμο αυτό τομέα.
Συνεχίζεται η έρευνα για τον ΟΠΕΚΕΠΕ, ωστόσο οι καθυστερήσεις στη συλλογή στοιχείων δίνει χρόνο σε όσους θέλουν να καλύψουν τα νώτα τους
Νέα έφοδο στον ΟΠΕΚΕΠΕ πραγματοποίησε η Αρχή για την Καταπολέμηση του μαύρου χρήματος. Η καταδρομική επιχείρηση έγινε με εντολή Χαράλαμπου Βουρλιώτη προκειμένου να αντληθούν όλα τα στοιχεία για συγκεκριμένα ΑΦΜ τα οποία εμφανίζονται να έχουν εισπράξει τεράστια ποσά από τον ΟΠΕΚΕΠΕ. Ανάμεσά τους περιλαμβάνεται και η οικογένεια πολιτεύτριας της ΝΔ, καθώς και οι επιδοτήσεις που έχει πάρει ο σύντροφός της. Πάντως ο Χαράλαμπος Βουρλιώτης εμφανίζεται προβληματισμένος για τα αποτελέσματα της έρευνας. Ο προβληματισμός του εστιάζεται στο γεγονός ότι οι υπηρεσίες του ΟΠΕΚΕΠΕ καθυστέρησαν τη συλλογή στοιχείων, δίνοντας πολύτιμο χρόνο σε όσους άρπαξαν μεγάλα ποσά από τις επιδοτήσεις να αδειάσουν τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς. Όπως αντιλαμβάνεστε εγκυμονεί ο κίνδυνος να κατασχεθεί αέρας κοπανιστός από τους λογαριασμούς όσων εμπλέκονται στη μεγάλη απάτη.
Ιδιοκτήτης εταιρείας έκδοσης πλαστών πιστοποιητικών για βιολογικά προϊόντα, προσπαθεί να αποφύγει τους ελέγχους μέσω… ΠΑΣΟΚ
Όπως πληροφορούμαι εγκύρως, μία από τις εταιρείες που έχει μετατρέπει σε βιομηχανία έκδοσης πλαστών πιστοποιητικών για βιολογικά προϊόντα και έχει έδρα την Αθήνα, ζήτησε τη βοήθεια κυβερνητικού στελέχους για να αποφύγει τους ελέγχους. Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας τυχαίνει να είναι στέλεχος του ΠΑΣΟΚ αλλά διατηρεί στενές σχέσεις με υπουργό της κυβέρνησης ο οποίος προέρχεται από το ΠΑΣΟΚ. Βέβαια ο έλεγχος έχει δρομολογηθεί και δεν πρόκειται να σταματήσει εξαιτίας των ισχυρών διαπλοκών του ιδιοκτήτη της εταιρείας.
Η HelleniQ Energy ίδρυσε 3 νέες εταιρείες, με σκοπό την έρευνα και εκμετάλλευση υδρογονανθράκων σε Κρήτη και Πελοπόννησο
«Γεννητούρια» είχαμε στο ΓΕΜΗ, αγαπητοί αναγνώστες, καθώς την 1η Αυγούστου η HelleniQ Energy, συμφερόντων Λάτση (40%) και ελληνικού Δημοσίου (31%), ίδρυσε τρεις εταιρείες με σκοπό τη συμμετοχή στους διαγωνισμούς για την έρευνα και εκμετάλλευση υδρογονανθράκων στα οικόπεδα νότια της Κρήτης και της Πελοποννήσου.
Η συμμετοχή στους διαγωνισμούς θα γίνει μέσω της HelleniQ Upstream Συμμετοχών και των τριών νεοϊδρυθέντων μονοπρόσωπων ανώνυμων εταιρειών: HELLENiQ UPSTREAM ΝΟΤΙΑ ΚΡΗΤΗΣ ΙHELLENiQ UPSTREAM ΝΟΤΙΑ ΚΡΗΤΗΣ ΙΙHELLENiQ UPSTREAM ΝΟΤΙΑ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ.
Καθεμία από τις παραπάνω εταιρείες συστάθηκε με μετοχικό κεφάλαιο ύψους 350.000 ευρώ και στον σκοπό τους αναγράφεται ξεκάθαρα: «Σκοπός της Εταιρείας είναι: α) η ανάπτυξη ολόκληρης της πρώτης φάσης της βιομηχανίας υδρογονανθράκων (upstream) που περιλαμβάνει την έρευνα με την διενέργεια γεωτρήσεων και άλλων εργασιών για ανεύρεση και εντοπισμό υδρογονανθράκων και την εκμετάλλευση των υδρογονανθράκων στην Ελλάδα».
Η κίνηση αυτή είχε ουσιαστικά προαναγγελθεί από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου, Ανδρέα Σιάμισιη, στη Γενική Συνέλευση των μετόχων της HELLENiQ Energy στα τέλη Ιουνίου.
Ερωτηματικό παραμένει αν η HelleniQ Energy θα διεκδικήσει την αποκλειστική εκμετάλλευση των οικοπέδων ή αν θα προχωρήσει σε σύμπραξη με κάποια άλλη, πιθανώς αμερικανική, εταιρεία.
Σε κάθε περίπτωση, η απόφαση για συμμετοχή στους διαγωνισμούς είναι ειλημμένη.
Οι εμφύλιοι στην Κυβέρνηση συνεχίζονται, με τον Βασίλη Οικονόμου να… αδειάζει τον Κωνσταντίνο Κυρανάκη
Νέος εμφύλιος στην κυβέρνηση, καθώς ο γαλάζιος βουλευτής Βασίλης Οικονόμου και πρώην υφυπουργός μεταφορών, άδειασε κυριολεκτικά τον αναπληρωτή υπουργό μεταφορών Κωσταντίνο Κυρανάκη.
Ο Βασίλης Οικονόμου διαφοροποιήθηκε ανοιχτά και κατέθεσε την πλήρη διαφωνία του με την πολιτική του κ. Κυρανάκη στο θέμα της αντικατάστασης και απόσυρσης των τρόλεϊ.
Ο Βασίλης Οικονόμου σε συνέντευξή του (ραδιόφωνο της ΕΡΤ), κυριολεκτικά αποδόμησε τον Κωνσταντίνο Κυρανάκη καταγράφοντας ταυτόχρονα την πλήρη διαφωνία του με την πολιτική του Αναπληρωτή Υπουργού Μεταφορών στο θέμα της απόσυρσης των τρόλεϊ, ενώ έκανε ακόμα πιο ηχηρό το άδειασμα προς τον κ. Κυρανάκη, λέγοντας πως ο κ. Σταϊκούρας και εγώ, όταν ήμασταν, ως πολιτική ηγεσία, ήταν να ανανεώσουμε τον στόλο των τρόλεϊ, όχι να τα καταργήσουμε
Αναφερόμενος στην αυλαία που αναμένεται να πέσει στην κυκλοφορία των τρόλεϊ στην Αθήνα, καθώς προχωρά το σχέδιο της κυβέρνησης για εκσυγχρονισμού του στόλου των αστικών συγκοινωνιών και την υιοθέτηση πιο σύγχρονων τεχνολογιών, ο κ. Οικονόμου επισήμανε χαρακτηριστικά: «Διαφωνώ ριζικά με την απόσυρση των τρόλεϊ. Μου προκαλεί τεράστια απορία».
Τόνισε πως «όταν ήμουν Υφυπουργός η προσπάθειά μας ήταν να ανανεώσουμε το στόλο των τρόλεϊ και όχι να τα καταργήσουμε».
Και συμπλήρωσε «Διαφωνώ ριζικώς (…). Εγώ δεν ξέρω πότε πάρθηκε αυτή η απόφαση. Εγώ στην περίοδο που ήμασταν και μάλιστα πριν τέσσερις μήνες, δηλαδή το ‘24 και ‘25, η δικιά μας προσπάθεια που ήταν ως πολιτική ηγεσία, ο κ. Σταϊκούρας και εγώ που είχαμε την ευθύνη για τις μεταφορές, ήταν να ανανεώσουμε τον στόλο των τρόλεϊ, τα οποία όπως γνωρίζετε, είναι πολύ εξελιγμένης τεχνολογίας. Μπορούν να κινούνται και 30 χιλιόμετρα χωρίς το δίκτυο των τρόλεϊ (…)».
Επεσήμανε δε με έμφαση πως «τα ηλεκτρικά λεωφορεία έρχονται να αντικαταστήσουν τα πετρελαιοκίνητα και βενζινοκίνητα λεωφορεία, δεν έρχονται να αντικαταστήσουν τα τρόλεϊ. Το τρόλεϊ είναι το πρώτο και μοναδικό οικολογικό μέσο μεταφοράς που έχουμε τα τελευταία 70 χρόνια. Αν θέλει κάποιον εκσυγχρονισμό, να κάτσουμε να το δούμε. Αλλά η κατάργηση των τρόλεϊ μου προκαλεί τεράστια απορία. Πώς γίνεται αυτό; Πώς αποφασίστηκε; Ποιος το είπε; Και γιατί το είπε;».